معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: پلمب ‌۶۳ باشگاه ورزشی استان پس از ۵۰۰ مورد بازرسی در دستور کار قرار گرفت و تاکنون نیز ۱۰ باشگاه پلمب شده‌اند.
کد خبر: ۷۳۹۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸ 28 April 2019

ابراهیم نصیری در اولین جلسه کمیسیون ماده ۵ امور باشگاه‌های استان با اشاره به موضوعاتی چون رسیدگی به مساحت مفید باشگاه‌ها، نداشتن بیمه ورزشی ورزشکاران، عدم رعایت حد فاصل مکان باشگاه‌ها، تخلفات مربیان، اخذ شهریه‌های غیرمتعارف و موارد مغایر با قوانین، اظهارکرد: با هر گونه بی نظمی که منجر به آسیب رسانی به جامعه و ورزشکاران شود، برخورد می‌کنیم.

وی بیان کرد: با حفظ ارتقا سطح سلامتی جامعه و فواید ورزش و دفاع از سرمایه گذاری و ایجاد نشاط جسمی و روحی در جامعه، اجازه قانون گریزی و عدم رعایت قوانین را به باشگاه‌های متخلف نمی‌دهیم.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان همچنین گفت:‌ ۶۳ باشگاه پس از ۵۰۰ مورد بازرسی و پس از ابلاغ اخطارهای لازم از سوی اداره اماکن عمومی ناجا خوزستان، برای پملب در دستور کار هستند، ضمن این‌که تاکنون ۱۰ باشگاه نیز پلمب شده‌اند.

وی در پایان از ۱۲۰ مورد تذکر ابلاغ شده به دیگر باشگاه‌های ورزشی استان که در کار خود دچار تخلفاتی مغایر با قوانین شده‌اند، خبر داد.

اولین جلسه کمیسیون ماده ۵ امور باشگاه‌های استان امروز در محل اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار