احکام ۵ عضو هیئت مؤسس خانه مطبوعات منطقه آزاد اروند به دلیل مغایرت با چارچوب اساسنامه تشکیل خانه مطبوعات لغو شد.
کد خبر: ۷۳۹۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸ 29 April 2019
 

قدرت‌الله طمیمیان معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد اروند اظهار کرد: احکام ۵ عضو هیئت مؤسس انتصابی خانه مطبوعات اروند به دلیل مغایرت با چارچوب اساسنامه تشکیل خانه‌ مطبوعات لغو شد.

وی افزود: اصحاب رسانه به عنوان قشری فرهیخته، اصحاب تفکر و دانش، مردمی و مؤثر در تقویت فرهنگ و اعتلای جامعه  هستند قطعا تشکیل خانه مطبوعات در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به این قشرفرهیخته است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه ازاد اروند بیان کرد: لغو احکام ارتباطی با صلاحیت افراد منصوب شده نداشته و صرفا به جهت مغایرت با چارچوب اساسنامه تشکیل خانه مطبوعات بوده است. روند تعیین هیئت مؤسس بعد از فراخوان عمومی برابر چارچوب قانونی مو‌جود و با نظارت مراجع ذیصلاح قانونی انجام می‌گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند در هفته گذشته طی اقدامی غیرحرفه‌ای و خارج از چارچوب اساسنامه تشکیل خانه مطبوعات، ۵ تن از فعالان رسانه‌ای و مطبوعاتی آبادان و خرمشهر را به‌صورت گزینشی به عنوان اعضای هیئت مؤسس خانه مطبوعات منصوب کرده بود که موجب نارضایتی اهالی رسانه آبادان و خرمشهر همچنین ورود دستگاه‌های نظارتی به موضوع شد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار