فرمانده انتظامی استان از کشف 489 کیلوگرم ترياك طی عملیات های جداگانه در شهرستان هاي شيراز و ني ريز خبر داد.
کد خبر: ۷۳۹۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲ 30 April 2019

تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس:سردار "احمدعلي گودرزي" در تشريح این خبر گفت: در راستای مبارزه شبانه روزی با باند های قاچاقچيان و در پي اطلاع رسیده مبني بر اينكه فردی قصد تحويل يك محموله ترياك را دارد؛ موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از رصد اطلاعاتي در كمربندي شيراز، خودرو سمند حامل مواد مخدر را شناسايي و پس از طي مسافتي تعقيب و گريز در يك عمليات ضربتي متوقف كردند.

سردار گودرزي تصريح كرد: در بازرسي از اين خودرو 267 كيلوگرم ترياك كشف و در همين راستا يك قاچاقچي دستگير و تحويل مراجع قضائي شد.

فرمانده انتظامي استان خاطر نشان كرد: در عملياتي ديگر ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "ني ريز" از دپو مقداري ترياك در يكي از روستاها مطلع و بلافاصله به محل مذكور اعزام شدند.

اين مقام ارشد انتظامي با بيان اينكه ماموران موفق شدند در بازرسي از يك طویله 222 كيلوگرم ترياك كشف كنند، عنوان داشت: شناسايي و دستگيري قاچاقچيان باندهاي بزرگ مواد مخدر در دستور كار پليس قرار دارد و نيروي انتظامي با تمام توان مسير را براي سوداگران مرگ ناامن مي كند.

برچسب ها: کشف ، ترباک ، نی ریز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار