تنها بانوی خوزستانی تیم‌ملی کاراته:
بانوی خوزستانی تیم‌ملی کاراته پس از دادن فرصت حضور در رقابت‌های بین‌المللی و کسب رنکینگ ترکیه به دلیل نبود اسپانسر، گفت: اگرچه این فرصت از دست رفت ولی اهداف بزرگی دارم و مصمم به کارم ادامه می‌دهم.
کد خبر: ۷۴۰۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ 01 May 2019

زهرا کرمپوری درخصوص از دست دادن شانس حضور در مسابقات بین‌المللی ترکیه، اظهارکرد: دلیل برگزاری مسابقات "کاراته ‌وان" که خارج از کشور برگزار می‌شود، کسب رنکینگ یا همان سهمیه المپیک است که البته یک ورزشکار باید در چندین مسابقه شرکت کند تا کارنامه‌اش پربار شود و بتواند این سهمیه را کسب کند. رقابت‌های کسب رنکینگ در چندین کشور برگزار می‌شود و من با توجه به نزدیکی کشور ترکیه و این‌که هزینه کمتری در بر داشت، این کشور را برای افزایش رنکینگ خود انتخاب کردم.

وی بیان کرد: در هر صورت با توجه به این‌که می‌دانستم از حمایت چندانی برخوردار نیستم و اسپانسر هم ندارم، ترکیه را انتخاب کردم. البته بسیار به دنبال جلب حمایت مسوولان بودم تا بتوانم در مسابقات ترکیه شرکت کرده و خودی نشان دهم و حداقل شانسم را برای کسب سهمیه امتحان کنم.

این ملی‌پوش کاراته ادامه داد: در حال حاضر تنها بانوی قهرمان انتخابی تیم‌ملی هستم که در کارنامه‌ام دو برنز انتخابی تیم‌ملی امید و چندین مدال کشوری را دارم و رنکینگم در کشور نیز یک است. تمام این موفقیت‌ها در حالی رقم خورده است که من اسپانسر ندارم ولی اکنون برای ادامه راه و کسب موفقیت‌های بیشتر برای خوزستان و ایران نیاز به یک اسپانسر بزرگ دارم تا بدون دغدغه به کارم ادامه دهم. قطعا با توجه به توانایی که دارم، می‌توانم بیشتر از این برای خوزستان و کشورم افتخارآفرینی کنم.

وی با تاکید بر این‌که همچنان به دنبال اسپانسر هستم، عنوان کرد: در حال حاضر هدف من و توجه بیشتر مسوولان بود نه چیز دیگری. من تنها می‌خواهم به دور از حاشیه و در آرامش کار خود را دنبال کنم، چرا که اهداف بزرگی در سر دارم.

کرمپوری در پاسخ به این سوال که آیا هنوز از شانس حضور در مسابقات ترکیه برخوردار هستید؟ گفت: رقابت‌های بین‌المللی ترکیه هفته دیگر شروع می‌شود که متاسفانه به دلیل نداشتن اسپانسر این فرصت را از دست دادم و در ادامه باید برای حضور در مسابقات بسیاری که در ایران برگزار خواهد شد، آماده شوم و برای تثبیت خودم در تیم‌ملی بجنگم. در هر صورت اگرچه این فرصت از دست رفت ولی اهداف بزرگی دارم و مصمم به کارم ادامه می‌دهم.

وی با بیان این‌که خانواده ورزشی دارم و پدرم نیز تکواندوکار است، افزود: تا الان تمام هزینه‌های رفت و آمد به مسابقات و اردوه‌های تیم‌ملی را خانواده‌ام پراخت کرده و برایم کم نگذاشته‌اند ولی قطعا برای حضور در مسابقات بین‌المللی و سطح بالا و پیشرفت هر چه بیشتر، در کنار حمایت خانواده‌ام به اسپانسر هم نیاز دارم.

این بانوی 21 ساله تیم‌ملی کاراته عنوان کرد: من بدون مربی به این‌جا رسیدم و برای تمام سختی‌هایی که در این راه متحمل شده‌ام پا پس نمی‌کشم، البته برای پبشرفت بیشتر نیازمند کار کردن با مربیان تیم‌ملی هستم که این مهم هزینه گزافی در بر دارد که از عهده من خاج است و حمایت همه‌جانبه مسوولان را می‌طلبد.

وی بیان کرد: جا دارد از خانواده‌ام که در هر شرایطی کنارم بوده‌اند و بیشتر از مسوولان من را باور دارند، قدردانی کنم. من در حال حاضر در ایذه تمرین می‌کنم و باوجود این‌که قهرمان تیم‌ملی و مدال‌آور هستم ولی برای تمرین در سالن‌ها باید شهریه پرداخت کنم. البته تنها مسوول باشگاهی که چندین سال است، بدون چشم داشت کلید باشگاه را برای تمرین به من داده است، خانم بندانی، مسوول خانه ووشو ایذه است که تشکر ویژه‌ای از او دارم.

کرمپوری در پایان، گفت: من 21 سال دارم و مدتی است که مشغول به مربیگری هستم تا بتوانم اندک درآمدی داشته باشم و این‌ درحالی است که باید تمرکز بیشتری برای تمرینات خودم بگذارم ولی با وجود این شرایط برای شاگردانم نیز کم نمی‌گذارم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: کاراته بانوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار