دبیرفدراسیون بسکتبال با اشاره به این‌که در هر شهری که تیمش به مقام قهرمانی لیگ برتر می رسد باید زیرساخت های لازم وجود داشته باشد، گفت: در این خصوص با نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی صحبت‌هایی داشتیم و ظاهرا تفاهم نامه‌‌ای به امضا رسیده تا شرایط بهتری برای بسکتبال این شهر فراهم شود.
کد خبر: ۷۴۱۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵ 04 May 2019

 

مسعود عماری در حاشیه برگزاری اهدا جام قهرمانی لیگ برتر بسکتبال کشور به تیم پالایش نفت آبادان اظهار کرد: کسب اولین عنوان قهرمانی نفت را به مردم شریف آبادان تبریک عرض می کنم. مشکلاتی به دلیل وقوع سیل برای استان خوزستان به وجود آمد که امیدوارم با این قهرمانی، کام مردم خوزستان شیرین شده باشد.

وی در ادامه با بیان این‌که برنامه ریزی‌های بسیار خوبی برای لیگ امسال کرده بودیم، افزود: مسابقات لیگ بسکتبال کشور نیز در زمان مناسب برگزار شد. همچنین دیدار فینال در زمان مناسب و بدون وقفه برگزار شد.

دبیر فدراسیون بسکتبال تصریح کرد: قطعا در برگزاری همه مسابقات ایراداتی وجود داشته و تمام سعی ما بر این است تا این مشکلات را بر طرف کنیم؛ یکی از مشکلاتی که در زمینه بسکتبال وجود دارد بحث زیر ساخت است که باید اصلاح شوند.

وی خاطرنشان کرد: استان هایی مانند خوزستان و گلستان که تماشاگران پر شوری برای تشویق و تماشای بسکتبالشان دارند حداقل باید صاحب جایگاه مناسبی جهت ابراز احساسات به تیم های خود باشند.

عماری گفت: هم در گرگان و هم در آبادان ما شاهد آن بودیم که بسیاری از علاقه‌مندان و تماشاگران بسکتبال در بیرون از ورزشگاه ها حضور داشتند و به دلیل اندک ظرفیت سالن نتوانستند وارد شوند.

وی با اشاره به این‌که در هر شهری که تیمش به مقام قهرمانی لیگ برتر می رسد باید زیرساخت های لازم وجود داشته باشد، ادامه داد: در این باره با نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی صحبت هایی داشتیم که ظاهرا تفاهم نامه‌هایی به امضا رسیده تا شرایط بهتری برای بسکتبال این شهر فراهم شود.

عماری خاطرنشان کرد: برای همه تیم ها آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم سال آینده لیگ پر شور و با نشاط تری داشته باشیم و شاهد رویداد های بهتری باشیم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: بسکتبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار