فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی عنوان کرد
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: با مدیریت جهادی و با استفاده از نسخه اقتصاد مقاومتی می‌توان چالش‌های اقتصادی کشور را حل و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرد.
کد خبر: ۷۴۱۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ 05 May 2019

مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی راهکار تبدیل تحریم‌ها به فرصت

سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی امروز در مراسم تجلیل از جهادگران بسیجی تفرش که به مناسبت هفته بسیج سازندگی در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج تفرش برگزار شد، گفت: در فضای مجازی شایعات مختلفی باهدف کمرنگ جلوه دادن دستاورد‌های ۴۰ انقلاب اسلامی و بزرگنمایی دوران قبل از انقلاب منتشر می‌شود که بررسی و تحقیق نشان‌دهنده کذب و بی‌اساس بودن این شایعات است.

کریمی بابیان این مطلب که دستاورد‌های هر نظام سیاسی می‌بایست باهدف تشکیل نظام، موانع موجود و امکانات بررسی و تحلیل شود، اظهار کرد: هدف اصلی انقلاب اسلامی، استقرار نظام الهی به دور از شرق‌گرایی و غرب‌گرایی بود. هرچند برای رسیدن به این هدف مهم با موانع و چالش‌های داخلی و خارجی روبرو بوده و هستیم.

وی اضافه کرد: پس از انقلاب اسلامی، بهره‌مندی مردم حتی در دورترین روستا‌ها از امکانات، ریشه‌کنی بی‌سوادی و رشد و توسعه کشور در ابعاد مختلف پزشکی، هسته‌ای، موشکی و... ازجمله دستاورد‌های مهمی است که هیچ‌گاه نباید فراموش شود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: انقلاب اسلامی از ابتدا با مشکلات متعدد نظیر کودتا‌های داخلی، ترور نخبگان و مسئولین کشور، حرکات تجزیه طلبانه و. روبرو بود، ولی با این وجود مقاومت کرد و به پیروزی رسید. پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز تحمیل جنگ ۸ ساله، تحریم و... از سوی دشمنان، اقداماتی در جهت براندازی نظام اسلامی ایران بود.

کریمی تأکید کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی کشور ایران با تحریم‌هایی متعددی روبرو بود و دشمنان با واردکردن فشار بر روی ضعف‌های داخلی قصد افزایش نفوذ خود و فلج کردن ایران را داشتند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اضافه کرد: باوجود همه موانع و مشکلات نمی‌توان کشور را با کشور‌های عربی مقایسه کرد چراکه کشور‌های عربی تماماً در اختیار آمریکا است، اما ایران در این سال‌ها به‌صورت مستقل و باوجود همه مشکلات توانسته توسط جوانان و نخبگان به فناوری‌های و پیشرفت‌های متعدد برسد.

کریمی ادامه داد: با مدیریت جهادی و با استفاده از نسخه اقتصاد مقاومتی می‌توان چالش‌های اقتصادی کشور را حل و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرد.

وی با اشاره به همراهی مردم برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان در کشور، گفت: مردم با همراهی نیرو‌های نظامی در کنترل سیل و اهدا کمک‌ها به‌خوبی پای‌کار آمدند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: برای رفع مشکلات اقتصادی کشور لازم است زمینه حضور مردم در صنعت و اقتصاد بیشتر مهیا شود تا تحریم، تبدیل به فرصت استفاده از ظرفیت‌ها شود.

کریمی با اشاره به هفته بسیج سازندگی گفت: رسیدگی به امور محرومین، یکی از مصادیق عمل صالح و اخلاص در نیت، تقوا در عمل و تمسک به قرآن و اهل‌بیت (ع) از شروط قبولی عمل صالح است.

وی خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت اردو‌های جهادی و هم‌افزایی دستگاه‌ها وادارات می‌توان طرح‌های مختلفی برای شهرستان برنامه‌ریزی و اجرا کرد.

فرمانده ناحیه تفرش:

فعالیت ۱۰۰۰ نفر روز از اقشار مختلف بسیج تفرش در قالب اردو‌های جهاد

سرهنگ پاسدار محسن صادقی فرمانده ناحیه تفرش هم در این مراسم ضمن بیان خیرمقدم، بابیان این مطلب که اقدامات جهادگران در مسیر و راه شهدا است، گفت: در سال ۹۷، ۱۰۰۰ نفر روز از اقشار مختلف بسیج در قالب اردو‌های جهادی به‌منظور خدمات‌رسانی در شهرستان مشغول فعالیت بوده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار