نصیری:
معاون توسعه ورزش اداره‌‌کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این‌که امسال قصد داریم در رقابت‌های استعدادهای برتر ایرانیان متفاوت ظاهر شویم، گفت: هیات‌هایی که جزو رشته‌های مسابقات المپیاد ورزشی کشور هستند باید تیم‌های خود را به این مسابقات اعزام کنند و هیچ بهانه‌ای پذیرفته نمی‌‌شود و اگر هیاتی تیم خود را اعزام نکند باید هیات را تحویل بدهد و برود.
کد خبر: ۷۴۱۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ 06 May 2019

ابراهیم نصیری در نشست تخصصی روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و هیات‌های ورزشی استان با موضوع المپیاد ورزشی کشور که امروز در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: هیات‌هایی که جزو رشته‌های مسابقات المپیاد ورزشی کشور هستند باید تیم‌های خود را به این مسابقات اعزام کنند و هیچ بهانه‌ای پذیرفته نمی‌‌شود. هیات‌ها باید به صورت جدی پای کار باشند زیرا هدف ما این است که امسال متفاوت در این رویداد شرکت کنیم و اگر هیاتی تیم خود را اعزام نکند باید هیات را تحویل بدهد و برود.

وی بیان کرد: هیات‌ها باید با تمام توان و با تعامل با آموزش و پرورش استان، یک تیم در شان خوزستان آماده و راهی مسابقات کنند. هیات ها نباید تیمی را اعزام کنند که زنگ تفریح باشد.

معاون توسعه ورزش اداره‌‌کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به عملکرد ضعیت برخی هیات‌ها در مسابقات سال گذشته استعدادهای برتر ایرانیان، گفت: برخی هیات‌ها کم‌لطفی کردند و دیر جنبیدند و در مجموع نتایج خوبی حاصل نشد ولی امسال باید تلاش کنیم باتوجه به آیتم‌ها مدنظر از جمله ایجاد بستر مناسب، ایجاد انگیزه برای توسعه و عمومی شدن ورزش، ترویج اخلاق و منش پهلوانی در بین ورزشکاران و ایجاد انگیزه برای مدال‌آوری، به کشف استعدادها بپردازیم.

وی بیان کرد:‌ ارتقا جایگاه استان در مسابقات استعدادهای برتر کشور مدنظر است و امیدوارم شاهد حضور پررنگ هیات‌ها در این رقابت‌ها باشیم.

نصیری گفت: استان‌های دیگرخیلی آماده‌تر برای مسابقات استعدادهای برتر کشور آماده می‌شوند و باید مدنظر داشت که ارزش مدالی این رویداد مهم کشوری معادل ارزش مدال ملی است.

وی با بیان این‌که کشف، پرورش و هدایت استعدادها بر عهده هیات‌ها است، افزود: انصافا در برخی هیات‌ها اتفاقات خوبی افتاده است. همچنین باید بگویم در هیاتی چون ووشو در سه چهار سال اخیر رشد چشمگیری را شاهدیم و این مهم مرهون تلاش‌های مربیان و مسوولان هیات است. تمام هیات‌های شهرستانی ووشو دارای رییس هیات هستند، در حالی که برخی هیات‌ها پس از سال‌ها فعالیت تنها پنج شش شهرستان دارند. بابد تلاش شود که هیات‌های شهرستانی نیز فعال شوند.

معاون توسعه ورزش اداره‌‌کل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه با گله‌‌‌مندی از برخی هیات‌ها که جلسات را جدی نمی‌گیرند و غایب هستند، گفت: با این هیات‌ها برخورد جدی صورت می‌گیرد و این مهم از چشم نظارت اداره‌کل ورزش و جوانان استان پنهان نخواهند ماند. این هیات‌ها ما را مجبور به واکنش می‌کنند، چرا که حرمت جلسات را نگه نمی‌دارند.

وی در پایان با دعوت از جامعه ورزش برای حضور در مراسم گرامیداشت مقام 33 شهید مظلوم شیعه عربستان، عنوان کرد:‌ از تمام هیات‌های ورزشی و ورزشکاران می خواهم در این مراسم که از ساعت 10 صبح فردا در مسجد ارشاد اهواز و با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در استان برگزار می‌شود، شرکت کنند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: ابراهیم نصیری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار