فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: یک گروه از خیرین روز گذشته پس از ورود به خوزستان ۷۵ دستگاه کانکس برای انتقال به مناطق سیل‌زده خریداری کردند و ساخت‌وساز روستای مگران ۳ را تقبل کردند.
کد خبر: ۷۴۲۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲ 08 May 2019

سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان ظهر امروز در جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده، اظهار کرد: همان‌گونه که در بحران سیل خوزستان سپاه با تمام ظرفیت در کنار دیگر دستگاه‌ها به‌صورت فعال با هر آنچه در بضاعت داشت وارد شد و کمک کرد در بحث بازگشت مردم و اسکان دائمی آن‌ها نیز کمک خواهد کرد.

وی افزود: یکی از تلاش‌ها در وضعیت فعلی ساخت‌وساز مناطق موردنیاز است که کلیت مجموعه سازمان بسیج برای کمک به ساخت اعلام آمادگی کرد و تقسیم‌بندی‌هایی به استان‌های معین ارسال شد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به ورود خیرین از بسیج اصناف و دیگر بخش‌ها، عنوان کرد: یک گروه از خیرین روز گذشته پس از ورود به خوزستان ۷۵ دستگاه کانکس خریداری کردند که در حال انتقال به مناطق سیل‌زده هستند و تا ۲ روز آینده بخش قابل‌توجهی از آن‌ها منتقل می‌شوند.

وی گفت: این گروه ساخت‌وساز روستای مگران ۳ را تقبل کردند و اکنون منتظر جانمایی صحیح این روستا هستند که در محل پیش‌بینی شده در زمان حداکثر 6 ماه روستا ساخته شود.

سردار شاهوارپور با اشاره به ارتباط گروه‌های خیرین از بازار تهران، اظهار کرد: سازوکاری برای ورود خیرین و کمک افراد و دستگاه‌های مختلف تعیین شود که امور در این زمینه تسهیل و تجمیع شوند.

وی گفت: بر اساس توافق قبلی که با کمیته امداد بود کمک‌ها به این نهاد ادامه پیدا می‌کند و در خصوص بهزیستی نیز طبق قراردادی که از سرپل ذهاب وجود داشت توافق مجددی برای مناطق سیل‌زده پیش‌بینی شده است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار