مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان یزد در پنجمین نشست هیات اندیشه ورزی صدا وسیما با موضوع بحران آب گفت: صدا و سیما در حوزه‌ی آب و کم آبی می‌تواند تاثیرگذار باشد و باید حرکتی نو و جدید را در این حوزه آغاز کند.
کد خبر: ۷۴۲۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶ 09 May 2019

جوادیان زاده مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان یزد در پنجمین نشست هیات اندیشه ورزی صداوسیما که با موضوع آب برگزار شده بود، گفت: باید با اعتماد به کارشناسان و مردم اقدامات بزرگی در حوزه‌ی آب شرب و کشاورزی انجام دهیم و همچون گذشته به مدیریت کشور در حوزه‌ی آب افتخار کنیم.

جوادیان زاده با اشاره به نقش تاثیرگذار صدا وسیما در موضوع آب افزود: واژه‌ی احساس انسان را به حرکت در می‌آورد و مقالات، کار‌های دانشگاهی و تولید اطلاعات نمی‌تواند کار‌ها را به سمت و سویی جهت دهد.

وی ادامه داد: صدا و سیما می‌تواند با ساخت فیلم‌هایی در حوزه آب احساسات را تحریک کند و نمایش صحنه‌هایی از چهره نگران مردم که نبود آب را بیان نی کند تاثیرگذار بوده و موجب آغاز حرکتی نو و جدید می‌شود.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان یزد بیان کرد: باید جلساتی با حضور هنرمندان، کارشناسان و تمامی کسانی که می‌توانند کار‌های علمی، فرهنگی و سیاسی در حوزه‌ی آب انجام دهند، برگزار شود تا با پرسش و پاسخ مشکلات حوزه‌های مختلف به سرانجام برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار