معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان از رهایی یک نفر محکوم به قتل از قصاص نفس خبر داد.
کد خبر: ۷۴۳۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 11 May 2019

عبدالعباس زبیدی نیا اظهار کرد: با سعی و تلاش رئیس و اعضای شعبه 38 شورای حل اختلاف ویژه زندانیان اهواز و جلب رضایت اولیای دم، محکوم به قتل قاتل از چوبه دار رهایی یافت.

وی ادامه داد: چند سال پیش دو جوان در اهواز بر سر خصومت قبلی که با هم داشتند درگیر شدند که در این درگیری یک نفر از آنان به قتل رسید و قاتل پس از این حادثه دستگیر و روانه زندان شد.

زبیدی نیا افزود: متهم که پس از اقرار به قتل، از سوی دادگاه به قصاص محکوم شده بود، با ارسال درخواستی به شورای حل اختلاف استان مبنی بر اظهار ندامت از قتلی که مرتکب شده، خواستار وساطت شورای حل اختلاف اهواز برای عفو و بخشش خود توسط اولیای دم شد که بلافاصله پس از بررسی درخواست وی، دستورات لازم برای حل و فصل موضوع و کسب رضایت خانواده مقتول، پرونده به شعبه 38 شورای حل اختلاف ویژه زندانیان ارجاع داده شد.

وی در ادامه بیان داشت: با سعی و تلاش بی وقفه رئیس و اعضای شعبه 38 شورای حل اختلاف ویژه زندانیان و برگزاری جلسات متعدد با اولیای دم و خانواده قاتل، به لطف خداوند متعال وساطت و تلاش های رئیس و اعضای این شعبه به ثمر نشست و خانواده مقتول از خون فرزند خود گذشت کرد و این جوان قاتل، پس از چندین سال از چوبه دار رهایی یافت و به آغوش خانواده خود بازگشت.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار