رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خرمشهر:
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خرمشهر گفت:عمده کمک های خیران به ایتام و فرزندان محسنین در ماه طول سال گذشته۱۰میلیارد ریال بود.
کد خبر: ۷۴۳۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳ 11 May 2019

علی ناصر زاده اظهار کرد: خیران خرمشهری در سال گذشته ۱۰ میلیارد ریال به ۴۵۰ کودک یتیم و فرزندان محسنین در این شهرستان کمک کردند.

وی افزود: هم اکنون یک هزار حامی در شهرستان خرمشهر حمایت از این ۴۵۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان خرمشهر را برعهده دارند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خرمشهر با یادآور شدن اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین به منظور رسیدگی به مشکلات ایتام و خانواده‌های نیازمند در کمیته امداد اجرا می‌شود، افزود: همه ساله تعداد زیادی از هموطنان خیر و نیکوکار با ثبت نام در این طرح به ویژه در ماه مبارک رمضان به حمایت از ایتام و فرزندان محسنین می‌پردازند و به صورت ماهانه کمک‌های خداپسندانه خود را به آنها اهدا می‌کنند.

وی ادامه داد: بسیاری از حامیان علاوه بر پرداخت کمک‌های نقدی از طریق کمک‌های کالایی شامل تأمین سبد غذایی در ماه مبارک رمضان، پوشاک و جهیزیه و همچنین رفع مشکلات درمانی، تحصیلی، مسکن، فرهنگی و آموزشی فرزندان معنوی خود را حمایت می‌کنند.

ناصرزاده با یادآور شدن تاکید اسلام بر کمک به محرومان، علاقمندان به انجام این حرکت نیکوکارانه را به شرکت در این طرح دعوت کرد.

وی گفت: خیرین و حامیان نیکوکار می‌توانند در ماه مبارک رمضان امسال با مراجعه به دفتر کمیته امداد در شهرستان خرمشهر و یا شماره گیری ۰۶۱۵۳۵۲۵۴۸۴ در این امر خداپسندانه شرکت کنند و کمک‌های خود را به دست ایتام و نیازمندان واقعی جامعه برسانند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار