مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان گفت: پیش بینی می شود درآمد استانی امسال خوزستان به 52 هزار میلیارد ریال برسد که نسبت به پارسال 20 درصد افزایش دارد.
کد خبر: ۷۴۳۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴ 10 May 2019

محسن کاویانی بیان کرد: درآمد استانی پارسال خوزستان با 9 درصد افزایش نسبت به سال پیش از آن به 45 هزار میلیارد ریال رسید.

وی گفت: بخشی از این درآمد پس از طی کردن مراحلی دوباره به استان بازمی گردد که حقوق کارکنان دولت و فعالیت های عمرانی از این بخش تامین می شود.

کاویانی ادامه داد: دربخش درآمد گمرکات نیز پارسال هفت میلیارد دلار واردات و هشت میلیارد دلار صادرات از گمرکات خوزستان انجام گرفت.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان با اشاره به شعار امسال مبنی بر ' حمایت از کالای ایرانی' بیان کرد: رونق تولید داخل، هدف شعار انتخاب شده امسال است که برنامه هایی را برای بیمه ها ، بانک ها و گمرکات به منظور کمک هر چه بیشتر به تولید داخل داریم.

وی گفت: به عنوان مثال پرداخت تسهیلات به فعالان اقتصادی و پرداخت تسهیلات بیشتر از میزان سپرده ها در بانک ها از جمله برنامه های این اداره کل برای امسال است.

کاویانی ادامه داد: در بخش گمرکات نیز برخی امتیازات را در نظر گرفتیم که از جمله آنها ترخیص آسان تر و زودتر کالاها از گمرکات است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان با اشاره به شناسایی فعالان اقتصادی که بر اثر سیل متحمل خسارت شدند افزود: پس از شناسایی این افراد معافیت مالیاتی برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار