امام جمعه اهواز:
امام جمعه اهواز: همه می‌دانیم که در ماه رمضان به دستگیری از نیازمندان توصیه اکید شده است و امسال باید توجه خود را در این ماه به مناطق سیل زده خوزستان و مناطق حاشیه اهواز مثل عین ۲، ملاشیه و… معطوف کنیم.
کد خبر: ۷۴۳۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷ 10 May 2019

حجت‌الاسلام سیدعبدالنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز گفت: ماه رمضان امسال در حالی آغاز شده که متأسفانه برخی هم استان‌های ما درگیر سیل هستند و اگر نگوئیم همه زندگی آنها از بین رفته قطعاً اغلب زمین‌های کشاورزی و وسایل زندگی آنها از بین رفته، خانه‌هایشان غیرقابل سکونت شده و نیاز به بازسازی دارند.

به گزارش"تابناک" وی افزود: همه می‌دانیم که در ماه رمضان به دستگیری از نیازمندان توصیه اکید شده است و امسال باید توجه خود را در این ماه به مناطق سیل زده خوزستان و مناطق حاشیه اهواز مثل عین ۲، ملاشیه و… معطوف کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه در زمان جنگ و سیل اخیر چندین مؤلفه باعث شد ما بر مشکلات فائق بیائیم، بیان کرد: اولین مؤلفه قابل مشاهده مجاهدت است که انسان هر آنچه می‌تواند به میدان می‌آورد. دومین مؤلفه مقاومت است که انسان در برابر دشمن یا خطرات ایستادگی می‌کند. سومین مؤلفه خلاقیت است. مؤلفه بعدی اتحاد است و هر زمان ملتی از این پنج مؤلفه برخوردار بود قطعاً پیروز میدان‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به نامگذاری امسال به نام «رونق تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد: باید با استفاده از همین مولفه‌هایی که گفتم، رقبای سرسخت تولید را مهار کنیم.

امام جمعه اهواز با یادآوری بدعهدی‌های کشورهای غربی در مسئله برجام عنوان کرد: برخی کشورهای قدرتمند سعی دارند اراده باطل خود را به ملت ایران تحمیل کنند و این همان توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی است که فرمودند «به این کشورها اعتمادی نیست» و ما در مسئله برجام به وضوح عهدشکنی آمریکا و عدم همراهی اروپا را مشاهده کردیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار