حجت‌الاسلام احد آزادیخواه افزود: ما باید تولید اورانیوم، فعال‌سازی سانتریفیوژ‌ها و همه این مسائل را به صورت گام به گام انجام دهیم.
کد خبر: ۷۴۳۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ 11 May 2019
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا قابل اعتماد نیست گفت: تمام اقدامات هسته‌ای که به تعلیق درآمده بود باید از سر گرفته شود.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام آزادیخواه با اشاره به مسأله برجام و بدعهدی دشمنان اظهار کرد: به هیچ عنوان مذاکره با آمریکا فایده‌ای ندارد.

وی با بیان اینکه این مذاکره سودی برای ایران ندارد چراکه آمریکا به تعهدات خود پایبند نیست افزود: آن‌ها که دنبال مذاکره‌اند بدانند معطل کردن کشور به مسأله برجام مانند این ۶ سال گذشته سزاوار مردم نیست چراکه آزموده را آزمودن خطاست.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانیه شورای عالی امنیت ملی در خصوص مهلت ۶۰ روزه به اتحادیه اروپا تصریح کرد: تمام اقدامات هسته‌ای که به تعلیق درآمده بودند باید از سر گرفته شوند.

وی افزود: ما باید تولید اورانیوم، فعال‌سازی سانتریفیوژ‌ها و همه این مسائل را به صورت گام به گام انجام دهیم.

 آزادیخواه خاطرنشان کرد: در مفاد برجام هم این موضوع مطرح شده که اگر طرف مقابل به تعهداتش عمل نکرد، جمهوری اسلامی ایران این حق را برای خود قائل است که بخشی از تعهدات خود را نقض کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به نشست نمایندگان ملایر با مدیرعامل شرکت مادر تخصصی آب و فاضلاب کشور و مدیران عامل آبفای شهری و روستایی اشاره کرد و گفت: در این نشست روند اختصاص اعتبار برای احداث چهار محتمع آبرسانی روستایی و مشکلات روستا‌های این شهرستان بررسی شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: در این نشست مقرر شد امسال عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی حسین‌آباد شاملو، سد کلان با ۳۰ روستای زیر پوشش، ینگی‌کند و کریم‌آباد شروع و اعتبار مشخص ملی از محل صندوق توسعه ملی و اعتبارات داخلی شرکت آبفای کشوری برای این مجتمع‌ها در نظر گرفته شود.

وی حل مشکلات آبرسانی تک‌روستاهایی، چون توچغاز، حرم‌آباد، پیرمیشان و داویجان را از دیگر مصوبه این نشست دانست.

آزادیخواه خاطرنشان کرد: مقرر شد از محل اعتبارات تک‌روستایی کمک‌هایی در حوزه خط انتقال و لوله‌گذاری و حفاری چاه آب آن‌ها اختصاص پیدا کند.

وی اضافه کرد: پیگیری مشکلات آب روستا‌های کوسج خلیل و علی‌آباد دمق به صورت ویژه از دیگر مصوبات این نشست بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار