مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان درباره عدم برگزاری دیدار امروز این تیم برابر سایپا در ورزشگاه فولاد، گفت: مدیرعامل شرکت فولاد در ایران نیست و دوستان هم نتوانستند خودشان تصمیم‌گیری کنند.
کد خبر: ۷۴۳۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱ 11 May 2019

محمد رحیمی درخصوص عدم برگزاری دیدار استقلال خوزستان و سایپا در ورزشگاه فولاد و انتقال آن به ورزشگاه غدیر اهواز، اظهارکرد: دقیقا نمی‌دانیم که چرا با برگزاری این دیدار در ورزشگاه شهدای فولاد موافقت نشد ولی برگزاری بازی در این ورزشگاه منوط به اجازه مدیرعامل کارخانه فولاد بود و گویا او نیز در ایران نیست و دوستان هم نتوانستند خودشان تصمیم‌گیری کنند.

وی با بیان این‌که البته مدیرعامل باشگاه فولاد قبلا گفته بود که این ورزشگاه در خدمت فوتبال خوزستان است، گفت: اکنون که نشد این دیدار در ورزشگاه فولاد برگزار شود با انجام بازی در ورزشگاه غدیر هیچ مشکلی نداریم ولی دوست داشتیم در یک زمین خوب بازی کنیم زیرا این مهم در ارائه بازی خوب از سوی بازیکنان ما تاثیر بسیار دارد و این موضوع در دیدارهایی که در ورزشگاه فولاد برگزار شد نیز مشهود است.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان ادامه داد:‌ به هرحال با برگزاری بازی امروز در غدیر که ورزشگاه اختصاصی خودمان است مشکلی نداریم ولی دوست داشتیم همکاری لازم با ما صورت می‌گرفت. تمام تیم‌های استان یکی هستند و تمام مدیران خوزستان نیز باید در راستای کمک به تیم‌های استان تلاش کنند و حامی هم باشند. ما در این زمینه هر کمکی که بوده انجام داده‌ایم و استقلال خوزستان همکاری لازم را داشته است و انتظارمان این بود که دیگر تیم‌ها نیز با ما همکاری داشته باشند. البته در این شرایط از باشگاه فولاد گلایه‌ای نداریم و با موجودی خودمان کار می‌کنیم و ان‌شاءالله در این مسیر با کمک تمام دوستان موفق باشیم.

استقلال خوزستان در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر کشور از ساعت 21:30 امشب در ورزشگاه غدیر میزبان سایپا است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار