در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال کشور نفت آبادان برابر استقلال تهران به تساوی رسید و تیم‌های فولاد، استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان نیز بازی را به حریفان خود واگذار کردند.
کد خبر: ۷۴۳۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۷ 11 May 2019
دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال کشور به صورت همزمان از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه امشب برگزار شدند.
 
 نفت آبادان - استقلال تهران
 
 نفتی‌ها که در چهار هفته اخیر لیگ برتری کشور به چهار برد متوالی دست پیدا کرده بودند امشب در دیداری خانگی رو در روی شاگردان فرهاد مجیدی قرار گرفتند‌
 
 استقلال در نیمه اول شروع خوبی نداشت و نفتی ها بازی بهتری را به نمایش گذاشتند به صورتی که موقعیت‌های گلزنی بازیکنانی چون ریکانی غبیشاوی  به گل تبدیل نشد اما آبی های پایتخت در ادامه بازی را به دست گرفتند ولی آن‌ها هم نتوانستند از از فرصت های خود بهره ببرند. نیمه نخست بدون گل به پایان رسید‌.
 
در نیمه دوم نیز استقلالی ها بازی را بهتر شروع کردند و در دقیقه ۶۵ نیز گل استقلال تهران آفساید اعلام شد که این موضوع با اعتراض شدید کادر فنی استقلال و به ویژه فرهاد مجیدی مواجه شد و در پی همین اعتراض، داور مجیدی را از کنار زمین اخراج کرد.
 
این بازی در نهایت بدون گل به پایان رسید و نفت به روند خوب خود تداوم بخشید.
 
ذوب آهن - فولاد
 
فولادی‌ها امروز در دیداری خارج از خانه رودرروی ذوب آهن قرار گرفتند و در پایان این دیدار شکست سنگینی را متحمل شدند.
 
مطهری برای دو بار و فخرالدینی یک بار دروازه احسان مرادیان را باز کردند و در دقیقه ۹۱ نیز پریرا تک گل فولاد را به ثمر رساند. 
 
فولاد با این شکست با دو پله سقوط در رده هشتم قرار گرفت.
 
استقلال خوزستان - سایپا
 
استقلال خوزستان که سقوط‌اش به لیگ یک مسجل شده است، امروز در خانه روی سایپا قرار گرفت.
 
در این دیدار حسین زاده و جعفری دو گل برای سایپا به ثمر رساندند و استقلالی‌ها توسط مصطفی کیانی یکی از گل‌های خورده را پاسخ دادند و این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود سایپا به پایان رسید.
 
 پیکان - نفت مسجدسلیمان
 
نفتی‌ها که برای بقا در لیگ برتر رقابت تنگاتنگی با سپیدرود دارند، امروز در دیداری خانه در دیداری خارج از خانه به مصاف پیکان رفتند.
 
نفت مسجدسلیمان که تا دقایق پایانی دوام آورده بود و حتی تلاش بسیاری برای گلزنی داشت، در دقیقه ۸۹ با دریافت گل، شکست خورد و با توجه به اینکه سپیدرود بازی را به نساجی واگذار کرد کار دو تیم برای بقا به هفته پایانی کشیده شد.
 
منبع: ایسنا
برچسب ها: فوتبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار