پس از ارزیابی عملکرد هیات‌های ورزش کارگری کشور توسط فدراسیون، هیات خوزستان رتبه دوم را کسب کرد.
کد خبر: ۷۴۳۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸ 13 May 2019

سیدحمید غفاری، ریس هیات ورزشی کارگری استان اظهارکرد: خدا را شاکرم که با کمک روسای انجمن‌ها و هیات های کارگری شهرستان‌ها و همچنین مسوولان امور ورزشی شرکت‌ها و کارخانجات استان توانستیم با برنامه‌ریزی هدفمند، رتبه دوم را در بین ۳۱ هیات ورزش کارگری کشور را به دست آوریم.

وی افزود: اعزام تیم فوتسال فولاد خوزستان و اعزام آقای جمال فتاحی به مسابقات جهانی کمپانی‌های جهان در کشور فرانسه که با کسب مدال نقره تیمی فولاد و مدال طلا جمال فتاحی به پایان رسید و همچنین برگزاری مسابقات قهرمانی و انتخابی در ۵۰ رشته ورزشی آقایان و بانوان، 42 اعزام در بخش‌های آقایان و بانوان، برگزاری ۳ کلاس مربیگری و داوری، برگزاری پنج جشنواره فرهنگی ورزشی خانوادگی و اجرای تقویم ورزشی استانی و کشور از دلایل کسب این عنوان است.

رییس هیات ورزشی کارگری خوزستان گفت: سال گذشته نیز مسابقات پتانک کشور را برای نخستين بار در کشور که همراه با ساخت هشت زمین پتانک در اهواز بود را میزبانی کردیم و توانستم اولین‌ها را در این رشته به نام خوزستان رقم بزنیم.

وی با اشاره به توانمندی شرکت‌ها و کارخانجات خوزستان در خصوص ورزش کارگری، گفت: باز هم تمام برنامه‌های سال 98 را به کمک اعضای هیات برگزار می‌کنیم.

غفاری در پایان کسب رتبه دوم کشوری را افتخاری بزرگ و آن را مدیون همه جامعه ورزش کارگری و همچنین کمک‌های بی‌دریغ مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان و سایر همکارانش در حوزه ورزش خوزستان دانست.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: ورزش کارگری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار