سرمربی فولاد خوزستان می‌گوید پرسپولیس تیم شایسته‌تری برای قهرمانی در لیگ‌برتر است چرا که تنها یک باخت در لیگ‌برتر دارد.
کد خبر: ۷۴۳۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶ 12 May 2019

افشین قطبی شنبه شب و بعد از شکست سه بر یک تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: بازی خیلی عجیب و غریبی بود. مردم اصفهان با مهربانی خود به بازیکنان ما لطف کردند. هشت سال قبل در فولادشهر بودم اما الان چمن ورزشگاه خیلی بهتر شده است. رختکن‌ها زیباتر شده است. ذوب آهن هم خیلی خوب بازی کرد. به منصوریان و تیمش تبریک می‌گویم. احساس کردم اتفاقاتی افتاد که می‌توانست نتیجه متفاوتی رقم بخورد. احساس می‌کنم باید دو پنالتی به سود ما اعلام می‌شد. این اتفاقات می‌تواند اثرگذار باشد. ذوب آهن از کم‌ترین موقعیت‌ها سه گل زد.

سرمربی فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: ما خیلی تلاش کردیم. باید به مدافعان وسط ذوب آهن و دروازه‌بان این تیم به خاطر عملکرد خوب‌شان تبریک بگویم. امشب، شب ما نبود. نتیجه سه بر یک عادلانه نبود. باید یاد بگیریم و تجربه کسب کنیم تا تیم بهتری شویم. کسانی که فوتبال بازی کردند، درک می‌کنند که وقتی پنالتی تیم از بین می‌رود و بلافاصله گل می‌خورد، این اتفاق روی روحیه بازیکنان تأثیرگذار است.

او به ارتفاع زیاد ورزشگاه فولادشهر از سطح دریا اشاره کرد و افزود: این موضوع کار را برای ما سخت‌تر کرد. وقتی دو بر صفر عقب افتادیم، کار سخت‌تر شد. از بازیکنانم برای تلاشی که داشتند، تشکر می‌کنم. زدن گل در دقیقه ۹۴ نشان می‌دهد خسته نشدند. از هواداران عذرخواهی می‌کنم که نتیجه لازم را کسب نکردیم.

وی درباره تأثیر داور در شکست سنگین تیمش اظهار کرد: به نظرم در شرایطی که تیم عقب افتاده و دو پنالتی سالم اتخاذ نمی‌شود، اثر روحی و روانی بدی روی تیم می‌گذارد. در آخرین روز مربیان و بازیکنان در نتایج تأثیر دارند. باید قضاوت‌ها را قبول کنیم و نتیجه را بر دوش داور نگذاریم. فکر می‌کنم این دیدار اولین تجربه لیگ برتری داور بود. نمی‌فهمم چرا داوران کم تجربه را برای بازی‌های فولاد انتخاب می‌کنند. ما در تمام هفته کار کردیم و دو روز برای این بازی صبر کردیم. این عادلانه نیست که قضاوت‌ها درست انجام نمی‌شود.

قطبی در پاسخ به این سوال که ذوب آهن شایستگی حضور در بین تیم‌های برتر لیگ برتر را دارد، گفت: به نظرم ذوب آهن و سپاهان همیشه در آسیا موفق بودند چون تیم‌ها به دلیل ارتفاع زیاد اصفهان دچار مشکل می‌شوند. هم‌چنین شرکت‌های ذوب آهن و سپاهان همیشه پشت تیم‌ها هستند و بازیکنان و امکانات خوبی دارند. ذوب آهن در اوایل فصل شرایط بدی داشت و وقتی در چند بازی که عقب بود و به بازی‌ها برگشت، بازیکنان اعتماد به نفس خوبی کسب کردند و این موضوع روی نتایج آن‌ها تأثیرگذار است.

او ادامه داد: آن‌ها الان در بین ۱۶ تیم برتر آسیا هستند و بهترین فوتبال خود را بازی می‌کنند. مدعی بودن در لیگ برتر نیازمند موفقیت در ۳۰ بازی است نه در یک یا دو بازی.

سرمربی فولاد خوزستان درباره شانس قهرمانی پرسپولیس و سپاهان و علاقه شخصی او برای قهرمانی یک تیم، گفت: قلبا دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود. هر اتفاقی ممکن است. دیدیم که در دقیقه ۹۷ لیگ قهرمانان اروپا تاتنهام به فینال صعود کرد. این جذابیت فوتبال است. شاید فردا با ذوب آهن بازی کنیم بتوانیم سه بر یک پیروز شویم. این موضوع نشان می‌دهد که نباید ناامید شویم و هم‌چنان تلاش کنیم تا قهرمان شویم. به نظرم پرسپولیس تیمی است که در طول فصل در یک سطح باقی مانده و تنها یک باخت دارد. آن‌ها نشان دادند بهترین تیم هستند.

قطبی درباره ادامه همکاری با فولاد خوزستان، گفت: صحبت‌های لازم برای ادامه همکاری شده و ما در هفته‌های آینده به بودجه تیم نگاه می‌کنیم.

 

منبع: ایسننا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار