مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری قزوین گفت: تا زمانی که هزینه فساد در دستگاه‌های دولتی پایین است و فعالیت‌های سوداگرانه هست شاهد بروز تخلف، فساد و ارتشاء در بدنه دولت خواهیم بود.
کد خبر: ۷۴۳۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴ 12 May 2019

هزینه فساد در دستگاه‌های اجرایی افزایش یابد، تا فساد ریشه‌کن شود

به گزارش تابناک قزوین، معصومه مرادیان مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری قزوین، در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در استانداری برگزار شد عنوان کرد: وقتی هزینه فساد در دستگاه‌های دولتی پایین است شاهد افزایش میزان فساد هستیم.

مرادیان افزود: تا زمانی که هزینه فساد و تخلف در دستگاه دولتی بالا نرود نمی‌توان انتظار داشت ارتشاء و رشوه خواری و تخلف و فساد در ادارات کاهش یابد.

وی تاکید کرد: باید فعالیت‌های سوداگرانه در دستگاه‌های دولتی به حداقل برسد و دستگاه‌های نظارتی در این زمینه متمرکز شوند تا بتوانیم فساد را کاهش دهیم.

مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری قزوین اظهار کرد: سود آوری کارهای غیر مولد در دستگاه‌ها زیاد شده و با این روند نمی‌توان به حل مشکلات و رونق تولید امیدوار بود.

وی تصریح کرد: در جلسات رونق تولید و اشتغال فقط رویکرد مدیران این است که تسهیلات با سودهای بالا پرداخت کنند تا به صورت موقت مشکل یک واحد حل شود که کارساز نیست و پس از مدتی با واحدهای بدهکاری مواجه هستیم که توان باز پرداحت وام‌های خود را هم ندارند و به سمت تعطیلی می‌روند.

مرادیان در پایان تشکیل شعب شورای گفتگو در شهرستان‌ها را، در شناسایی و حل مشکلات راهگشا دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار