در سال 97 انجام شد
رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان از صلح و سازش در بیش از 31.8 درصد پرونده‌های قابل مصالحه خوزستان در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۷۴۴۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸ 12 May 2019

عباس زبیدی‌نیا اظهار کرد: عملکرد شوراهای حل اختلاف خوزستان در سال 97 نسبت به سال 96 مطلوب‌تر بوده و در زمینه ایجاد صلح و سازش افزایش خوبی داشته است. اعضای شوراهای حل اختلاف خوزستان با تلاش و کوشش توانستند در سال گذشته بیش از 31.8 درصد پرونده‌های قابل مصالحه را با صلح و سازش مختومه کنند که عملکرد مطلوب مصلحین و اعضاء خدوم و زحمتکش این شوراها قابل تقدیر و تشکر است.

وی افزود: علاوه بر آن در شعب شورای حل اختلاف ویژه زندان آمار خوبی داشته‌ایم و بیش از 203 زندانی با تلاش و کوشش فراوان اعضای این شعب و با جلب رضایت شاکی، از زندان آزاد و پرونده آنان منتهی به صلح و سازش شد.

زبیدی‌نیا با اشاره به فعالیت‌های مطلوب شوراهای حل اختلاف اظهار کرد: شوراهای حل اختلاف در کنار محاکم تمام سعی و تلاش خود را برای حل و فصل دعاوی مردم انجام می‌دهند و همیشه جنبه مردمی، خیرخواهانه و صلح و سازش را مدنظر دارند.

رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان تصریح کرد: اقدامات شوراهای حل اختلاف خوزستان با هدایت همکاران و مدیران قضایی مشهود بوده و استان خوزستان و مردم ولایی و خوبش در همه امور پیشگام بوده و در زمینه حل اختلاف، رفع خصومت و ایجاد اصلاح ذات‌البین و صلح و ایجاد آرامش نیز از جایگاه والایی در سطح کشور برخودار است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار