باشگاه استقلال خوزستان به اظهارات روز گذشته باشگاه فولاد در خصوص علت عدم پذیرش در خواست این باشگاه برای انجام دیدار دو تیم استقلال و سایپا در ورزشگاه شهدای فولاد واکنش نشان داد.
کد خبر: ۷۴۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶ 12 May 2019

 

سیدعلیمراد سالاری، مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال خوزستان اظهارکرد: روز سه‌شنبه هفته گذشته باشگاه استقلال خوزستان نامه‌ای مبنی بر برگزاری دیدار تیم‌های استقلال و سایپا در ورزشگاه شهدای فولاد با توجه به عدم آمادگی ورزشگاه غدیر به باشگاه فولاد ارسال کرد که متاسفانه تا روز پنج‌شنبه هیچ جوابی دریافت نکردیم.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که روز شنبه باید در اهواز به مصاف سایپا می‌رفتیم، از هیات فوتبال خوزستان خواستیم که طی تماس تلفنی با مدیرعامل باشگاه فولاد در این زمینه با آن‌ها صحبت کرده و جواب مثبت یا منفی آن‌ها را به ما اعلام کند که آقای شولی، مسوول برگزاری مسابقات فوتبال در استان خوزستان با رضایی مدیرعامل فولاد تماس گرفت و او نیز اعلام کرد که مدیرعامل کارخانه فولاد باید در این زمینه نظر دهد و با توجه به این‌که او اکنون در ایران نیست و به آلمان سفر کرده است، درخواست باشگاه استقلال خوزستان را از طریق فضای مجازی برای او ارسال کرده‌اند ولی او هنوز پیام را دریافت نکرده است.

مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال خوزستان گفت: سازمان لیگ هم دائما به ما فشار می‌آورد تا هر چه سریعتر زمین بازی را مشخص کنیم. در هر صورت روز جمعه و در حالی که 10 دقیقه به آغاز جلسه پیش از بازی دو تیم استقلال خوزستان و سایپا بای مانده بود، باز هم آقای شولی با مدیرعامل باشگاه فولاد تماس گرفت که آقای رضایی گفت باتوجه به این‌که مدیرعامل کارخانه هنوز جوابی به ما نداده است از برگزاری این دیدار در ورزشگاه فولاد معذوریم و عذرخواهی کرد. پس از آن نیز اقدامات لازم برای آمادگی ورزشگاه غدیر جهت برگزاری بازی در این ورزشگاه انجام شد. در هر صورت انتظار داشتیم که باشگاه فولاد با ما همکاری کند که این مهم صورت نگرفت.

سالاری در واکنش به اظهارات مدیر رسانه‌ای که باتوجه به جایگاه استقلال خوزستان در جدول و تاثیرگذار نبودن نتیجه این بازی در سرنوشت نماینده استان، نیازی به تصمیم مجموعه فولاد برای برگزاری دیدار استقلال و سایپا در ورزشگاه فولاد نیست، عنوان کرد: اتفاقا این بازی بسیار اهمیت داشت و بهتر است بگویم هیچ بازی در لیگ بی‌اهمیت نیست. ما اگرچه سقوط کرده‌ایم ولی با تمام قوا و برای ارائه فوتبال پاک پا به میدان می‌گذاریم و این مهم را در بازی با تیم‌های خوزستانی از جمله نفت‌مسجدسلیمان نشان دادیم و با شرافت بازی کردیم. شاید این نظر باشگاه فولاد است که بازی‌های ما اهمیتی ندارد.

وی همچنین در واکنش به دیگر صحبت‌ مدیر رسانه‌ای فولاد که "آقای رحیمی در زمان انجام شهرآورد اهواز، از مخالفان جدی انتقال بازی به ورزشگاه شهدای فولاد بود" نیز گفت: بله، در آن دیدار ما میزبان بودیم و حق طبیعی‌مان بود که در ورزشگاه غدیر بازی کنیم ولی بعد از نشست خبری پیش از بازی دو تیم استقلال خوزستان و فولاد، خود آقای قطبی با آقای پیری سرپرست تیم تماس گرفت و خواستار برگزاری شهرآورد اهواز در ورزشگاه فولاد شد و معتقد بود که انجام این بازی در این ورزشگاه به نمایش فوتبال زیبا و روی زمین کمک می‌کند و باشگاه نیز با توجه به این‌که خود آقای قطبی تماس گرفته بود و برای احترام به شخص این مربی، پذیرفت که شهرآورد در ورزشگاه فولاد انجام شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار