معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت:آب‌گرفتگی در منطقه «عین دو» اهواز به طور کامل تخلیه شده و در ادامه نیز محله به محله منطقه عین دو اهواز را تمیز خواهیم کرد و پس از آن به سوی گلدشت خواهیم رفت.
کد خبر: ۷۴۴۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶ 13 May 2019

سرهنگ عبدالرضا حاجتی اظهار کرد: آب‌گرفتگی در منطقه عین دو اهواز به طور کامل تخلیه شده و در ادامه نیز محله به محله منطقه عین دو اهواز را تمیز خواهیم کرد و پس از آن، به سوی گلدشت خواهیم رفت.

وی با بیان اینکه بودن در کنار مردم را وظیفه خود می‌دانیم، عنوان کرد: فراموشی آثار و خسارت‌های سیل بر مردم زمان‌بر است، اما در حوزه رسیدگی به مشکلات مردم نیازمند یک پروسه ۶ ماهه هستیم تا همه روستا‌ها و منازل نیازمند بازسازی ساخته شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان افزود: ساخت ۵۰۰ خانه برعهده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان است که برخی خانه‌ها نیازمند بهسازی و برخی دیگر در مجاورت سیل بوده و خسارت دیده‌اند؛ ضمن اینکه برخی دیگر از خانه‌ها به ویژه در منطقه حمیدیه سفلی نشست کرده و نیازمند بازسازی مجدد هستند.

حاجتی با بیان اینکه اعتقادی به کار عجولانه نداریم، گفت: به دنبال ثبت رکورد نیستیم، بلکه می‌خواهیم خانه‌های محکم به همراه تأمین وسایل خانگی فراهم کنیم تا آرامش از دست رفته بازگردد.

وی گفت: در مرحله دوم تلاش داریم تا علوفه دام‌ها و احشام سیل‌زدگان را تأمین و ارسال کنیم؛ ضمن اینکه با توجه به گرمی هوا تأمین آب شرب و کولر مدنظر است.

 

منبع: فارس

برچسب ها: سیلاب ، سیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار