شهردار ایلام؛
شهردار ایلام با رد این موضوع که شهرداری به زیباسازی شهر بیشتر توجه می کند، گفت: شهرداری پروژه های زیرساختی را با زیباسازی شهر همزمان دنبال می کند.
کد خبر: ۷۴۴۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸ 13 May 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ طالب صادقیان  اظهار داشت: طرح های بسیاری برای اجرا وجود دارد اما بدلیل کمبود بودجه با جذب سرمایه گذار و مشارکت بخش خصوصی می توانیم این خلاء را پر کرده و از این طریق امکانات خوبی برای شهر ایجاد کنیم.

وی افزود: امسال اجرای طرح های عمرانی با سختی مواجه است و برای اجرای طرحی نسبت به سال گذشته هزینه ها چندین برابر شده و لزوم مشارکت بخش خصوصی آشکار است.

شهردار ایلام یادآور شد: با این وجود نگاه ما رسیدن به اهداف با جذب سرمایه گذار و مشارکت بخش خصوصی است و در مجموع سال 97 با شعار 'ایلام کارگاه عمرانی' شهر به یک کارگاه عمرانی تبدیل و همزمان در 28 نقطه همزمان فعالیت داشتیم.

صادقیان گفت: برخی معتقدند شهرداری تنها در زمینه زیباسازی فعالیت داشته و طرح های زیرساختی از جمله ایجاد هشت سیل بند، 32 هزار متر مربع سنگ فرش و موزاییک فرش و 16 کیلومتر جدول دیده نشده است.

وی اضافه کرد: در کنار کارهای عمرانی زیباسازی هایی از جمله خیابان طالقانی با شعار شهر انسان محور، جاده سلامت، فاز دوم بلوار پژوهش، تقاطع زیرگذر رسالت، زیبا سازی میادین، ساماندهی سکونتگاه های غیر رسمی و راه های دسترسی به آنها نیز صورت گرفته است.

شهردار ایلام گفت: در حوزه معماری و شهرسازی نیز اقدامات خوبی صورت گرفته که از جمله آنها تهیه نقشه جامع شهری ( جی ای اس) ایلام که در گذشته تا یک متر اختلاف داشت اکنون این مغایرت به سانتی متر رسیده است.

صادقیان در بخش دیگری از سخنانش به حوزه انفورماتیک اشاره کرد و افزود: توسعه شهرداری الکترونیک و سهولت در کار شهروندان همچنین تکریم و کاهش ارباب رجوع از اهداف شهرداری است و در یک بازه زمانی چهار ساله اجرا می شود./م

وی تاکید کرد: ایجاد سازمان های الکترونیکی تمام جامعه را تحت تاثیر خود قرار می دهد و سبب صرفه جویی در انرژی، وقت و توزیع عادلانه امکانات و خدمات شهری به تمامی شهروندان می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار