مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری از پایان عملیات تعمير و راه‌اندازی کامل خطوط لوله نفت صادراتی كه در پی حادثه روز دوشنبه هفته گذشته دچار آسيب شده‌اند خبر داد.
کد خبر: ۷۴۴۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱ 13 May 2019

ابراهیم پیرامون با اعلام این خبر اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی همه واحدهای عملیاتی، فنی، تعميراتی، خدماتی و پشتيبانی و به دنبال راه‌اندازی خط لوله ٤٢ اينچ صادراتی از اوايل روز جمعه، کار تعمیر و جوشکاری خط لوله 36 اينچ نفت صادراتی نیز روز شنبه 21 ارديبهشت به پایان رسید.

وی افزود: پس از چند شبانه‌روز کار فشرده، عملیات تعمیر بر روی محل آسیب‌دیده انجام و پس از آن با ایجاد جریان تدریجی در خط صادراتی 36 اينچ، جوشکاری آن نيز در کوتاهترین زمان ممکن به اتمام رسید.

پیرامون تصریح کرد: با انجام این عملیات و راه‌اندازی خطوط لوله ۳۶ و۴۲ اینچ، وضعیت تولید صادرات نفت و تأمین خوراک پالایشگاه اصفهان به وضعیت قبل از حادثه برگردانده شد.

وی، ضمن قدردانی از تلاش همه همکاران در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری و كليه عوامل ستاد شركت ملی مناطق نفتخيز جنوب گفت: تلاش بی‌وقفه همه بخش‌ها در تعمیر و راه‌اندازی این خطوط لوله، شايسته و كم نظير بود و نیروهای متعهد این شرکت ثابت کردند كه می‌توان با انسجام و همدلی بر سخت‌ترین مشکلات فائق آمد.

خطوط لوله صادرات نفت و گاز، روز دوشنبه 16 اردیبهشت در حین کار تعمیراتی دچار سانحه وآتش سوزی شده بودند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار