امروز در مراسمی 4 ترانس قدرت ساخت زنجان راهی استان خوزستان شد
کد خبر: ۷۴۴۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶ 13 May 2019

محمود دشت بزرگ اظهار داشت : ترانس های خریداری شده از نوع 315 مگا ولت آمپر با ولتاژ 400 کیلو وات هستند و بزرگترین ظرفیت را در بخش ترانس های قدرت دارند و با توجه به شرایط آب و هوایی خوزستان و بر اساس موازین زیست محیطی طراحی و ساخته شدند.

به گزارش"تابناک" وی با اعلام اینکه شب گذشته طی مراسمی با حضور استاندار خوزستان در شرکت ایران ترانسفو زنجان 4 دستگاه ترانس به این شرکت تحویل داده شدند، بیان کرد: ترانس ها در مرحله بارگیری و حمل به سمت خوزستان هستند و به تواتر در شبکه نصب و برقدار می شوند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان مقصد نصب و راه اندازی این ترانس ها را پست های 400 کیلو ولت پیروزان، هاشمی و بقایی در اهواز و پست امیدیه اعلام کرد.

دشت بزرگ برقدار شدن این ترانس ها را موجب پایداری شبکه برق خوزستان دانست و افزود: نصب ترانس ها باعث پایداری انرژی در استان می شود و بدین ترتیب کار انتقال برق به شبکه سراسری و دریافت از این شبکه سهولت پیدا می کند و با کیفیت بیشتری انجام می شود.

وی گفت: این ترانس ها برای اولین بار در کشور ساخته شدند و از خروج 10 میلیون یورو ارز از کشور جلوگیری کرده است.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان نیز در این مراسم با اعلام اینکه استان خوزستان رتبه دوم مصرف برق کشور را دارد گفت : با نصب و راه اندازی این ترانس ها در پست های برق پیروزان ، شهید هاشمی ، امیدیه و شهید بقایی برق استان خوزستان پایدار و کار توزیع برق به سایر نقاط کشور با کیفیت بیشتری انجام خواهد شد .
 
 مهمترین مشخصه این ترانس ها سیستم های خنک کننده آن است که بر اساس شرایط اقلیمی مناطق طراحی و تولید شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار