مدیرکل برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خوزستان گفت: به منظور مستندسازی تجارب مدیریتی، اجرایی و پشتیبانی در جریان سیلاب اخیر در استان خوزستان، طرح پژوهشی تهیه و تدوین شده و با همکاری تیمی از اساتید و اعضای هیات علمی جهاد دانشگاهی انجام می‌شود.
کد خبر: ۷۴۵۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲ 15 May 2019

مهدی مکارمی اظهار کرد: در این طرح در نظر داریم تجربیات و ایده های مرتبط با مدیریت سیلاب اخیر را مستندسازی کنیم تا به عنوان مرجع قابل استنادی در آینده مورد استفاده و بهره برداری قرار بگیرد.

وی گفت: در ارتباط با بحران سیلاب اخیر، اقداماتی در حوزه پیشگیری، اطلاع رسانی، فنی ومهندسی و پشتیبانی صورت گرفت که در موارد بسیاری با استفاده از خرد جمعی و یا خلاقیت‌های کارشناسان و مدیران، نوعی دانش ضمنی در میدان فعالیت شکل گرفت که ضرورت دارد به دانش صریح و آشکار و قابل دسترسی برای همگان تبدیل شود.

مکارمی بیان کرد: مستندسازی تجارب، بخش مهم و ضروری از فرآیند مدیریت دانش است که در این راستا، شناسایی، مستندسازی و ذخیره سازی و انتقال و به اشتراک گذاشتن آن برای بهره‌گیری در آینده صورت می‌گیرد.

رئیس شورای پژوهش استانداری خوزستان افزود: دراین زمینه پس از جلساتی با برخی صاحب نظران و اساتید جهاد دانشگاهی استان و تفاهم صورت گرفته با جهاددانشگاهی، این پروژه آغاز شده و مجموعه ای کامل از تجارب بحران اخیر، نقاط ضعف و قوت، تهدیدها و فرصت‌ها، مستندسازی و تجزیه و تحلیل خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار