مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: امیدوارم فردا برابر ذوب آهن در زدن ضربات نهایی موفق باشیم و بدون این‌که منتظر نتیجه دیدار سپیدرود برابر استقلال تهران باشیم، خودمان ماندنمان دردی را تصویب کنیم.
کد خبر: ۷۴۵۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۴ 15 May 2019

شیخ رباط در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن، اظهارکرد: بعد از اردوی ۱۰ روزه که در تهران داشتیم، تلاش کردیم تا بازیکنان را به شرایط خوبی برسانیم و باتوجه به کارهایی که انجام دادیم شاهد تغییراتی در در دیدار با پیکان بودیم‌. تمرینات را تکمیل کردیم تا ان‌شاالله از بازی فردا با ذوب آهن بتوانیم با سه امتیاز از زمین خارج شویم.

وی ادامه داد: اکنون واقعا تیم آماده هستیم، البته چند بازیکن مصدوم داریم که امیدوارم به بازی فردا برسند. ذوب‌آهن نیز تیم بسیار خوبی است که شاید اگر آقای منصوریان زودتر به این تیم اضافه می‌شد اکنون بالای جدول بود. ذوب آهن تنها نماینده باقی مانده ایران در آسیا است و امیدواریم بتواند مقام قهرمانی آسیا را هم به دست آورد.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: نفت بازی به بازی بهتر شد و موقعیت های بسیاری هم برای گلزنی به ویژه بیشتر در بازی‌های سپیدرود و پیکان ایجاد کردیم اما متأسفانه به دلیل این‌که در ضربات نهایی موفق نبودیم نتوانستیم تمام امتیاز بازی‌ها را به دست آوریم. امیدوارم فردا در زدن ضربات نهایی موفق باشیم و بدون این‌که منتظر نتیجه دیدار سپیدرود برابر استقلال تهران باشیم خودمان ماندنمان دردی را تصویب کنیم.

وی بیان کرد: روی نقاط ضعف و قوت حریف بسیار کاری کردیم ولی همانطور که می دانید از دیداری پیکان تا این دیدار فرصت زیادی در اختیار نداشتیم، ضمن این‌که چند مصدوم هم داشته. همچنین از هواداران انتظار داریم که از تیم حمایت کنند و سال آینده نیز وجود دارد و نفت در لیگ برتر می‌ماند. امیدوارم نشان دهیم که‌شهر اولین‌ها هم در فوتبال و هم از نظر فرهنگی در سطح بالایی قرار دارد. ان‌شاالله با اقتدار در لیگ می‌مانیم.

فیروز کریمی و علیرضا منصوریان در نشست خبری حاضر نشدند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: نفت مسجد سلیمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار