سرپرست پلیس آگاهی از دستگیر جاعل عنوان و کلاهبردار حرفه ای یک و نیم میلیاردی در شهرستان ساری، خبر داد .
کد خبر: ۷۴۵۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴ 16 May 2019

سرپرست پلیس آگاهی از دستگیر جاعل عنوان و کلاهبردار حرفه ای یک و نیم میلیاردی در شهرستان ساری، خبر داد .

 ایلنا، سرهنگ"سیدجعفر ساداتی" در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب گزارشی مردمی مبنی بر این که فردی با معرفی خود به عنوان مامور یکی از نهادهای دولتی با وعده دریافت اقامت از کشورهای خارجی از آنان اخاذی می کند، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس قرار گرفت.

سرپرست پلیس آگاهی استان مازندران، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران با انجام اقدامات اطلاتی و بررسی های همه جانبه ، متهم را شناسایی و دستگیر کردند .

سرهنگ ساداتی، خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده به جعل عنوان مامور یکی از نهادهای دولتی و کلاهبرداری از مردم جمعا به مبلغ یک و نیم میلیارد ریال اعتراف کرد .

وی با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد ، گفت: مأموران قلابی معمولا با آگاهی از نقاط ضعف و تخلفات افراد و بزرگ‌نمایی آن‌ها اقدام به کلاهبرداری از طعمه های خود می کنند.

سرپرست پلیس آگاهی استان مازندران در خاتمه با اشاره به این که رعایت قانون آسانترین راه رسیدن به خواسته هاست، از شهروندان خواست:برای انجام هر کاری حتما از طریق مراجع قانونی آن اقدام کنند و در صورت مواجهه با افرادی که با وعده انجام کار تقاضای وجه از آنان می کنند حتما مراتب را در اسرع وقت به مراجع ذیصلاح و یا مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار