دانش نیا به ضرورت کنترل و از بین بردن صف‌های توزیع اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به رهنمودهای امام جمعه جهرم توزیع را به صورتی اینترنتی در یک مرحله آزمایشی انجام داده که در حال برطرف کردن مشکلات آن هستیم.
کد خبر: ۷۴۵۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۱ 16 May 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محمدحسین مدبر شامگاه پنج‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان جهرم اظهار داشت: با توجه به اینکه هفته آینده روز جهانی و بین‌المللی موزه در پیش داریم باید در این هفته بدین منظور اقدامی عملی صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌ها و نهادهایی که در این زمینه متولی هستند کوتاهی نکنند، گفت: در این زمینه جلساتی برگزار شده اما تاکنون اقدامات عملی صورت نگرفته است.

امام جمعه جهرم، بیان داشت: نظام ما یک پشتیبان دارد که آن مردم هستند بنابراین مدیران و مسوولان باید مردم را داشته و به آنان کمک دهند و حمایت کنند.

وی با اشاره به اینکه مدیران باید روستاها را دریابند، تاکید کرد: امروز وقتی از روستاها سرکشی می‌کنیم بعضی از آن‌ها در نیازهای اولیه زندگی خود مانده‌اند که باید با حمایت و پشتیبانی مسوولان موانع و مشکلات روستاها رفع شود.

حمایت از واحدهای تولیدی غیرفعال اولویت مسوولان جهرم

علیرضا صحرائیان فرماندار ویژه جهرم نیز گفت: برنامه عملیاتی سال 98 از سوی تمام ادارات و ارگان‌ها به صورت مکتوب و مستند به مجموعه فرمانداری ارائه شود.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به برگزاری انتخابات در سال ٩٨ همه مدیران و مسوولان آمادگی لازم را داشته باشند و مخابرات نیز نقاط کور شهرستان را شناسایی و مشکلات را رفع کند.

فرماندار جهرم با تاکید به لزوم بازرسی و نظارت بر دستگاه‌های اجرایی شهرستان بیان داشت: هر هفته تیم بازرسی فرمانداری به صورت سرزده یک اداره را ارزیابی می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برداشت مصالح از مسیر رودخانه‌ها باید در تابستان انجام شود چراکه که در زمستان ممکن است سرعت کار کم شود، گفت: اداره منابع طبیعی، هلال‌احمر و بخشداری‌ها در مراقبت و پیشگیری از منابع طبیعی بسیار جدی کوشش کنند.

معاون استاندار فارس با اشاره به نامگذاری سال به «رونق تولید» و ضرورت اشتغال‌زایی در دستور کار مدیران و مسوولان، خاطرنشان کرد: اولویت شهرستان در این زمینه حمایت و پشتیبانی از واحدهای تولیدی غیرفعال و نیمه فعال است.

فرماندار جهرم گفت: دستگاه‌های اداری شهرستان فرصت سرمایه‌گذاری حوزه خود را در سطح شهرستان معرفی کنند تا هرچه سریعتر دفترچه فرصت‌های سرمایه‌گذاری آماده شود.

فرماندار جهرم با توجه به ضرورت جذب اعتبارات توسط ادارات بیان داشت: با توجه به اینکه پایان سال مالی هستیم دستگاه‌ها اعتبارات خود را جذب کنند تا اعتبارات برگشت نخورد.

وی گفت: لازم است دستگاه‌ها و نهادها تکریم و توجه به مردم را فراموش نکنند.

توزیع اینترنتی اقلام ضروری در جهرم

محمد دانش نیا، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم نیز در سخنانی به گزارشی از تنظیم بازار ارائه کرد و گفت: در سال گذشته بیش از ۳۵۴ تن اقلام مورد نیاز مردم در سطح شهرستان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز تاکنون ۱۹۷ تن اقلام توزیع شده است، افزود: در ماه رمضان تاکنون ۷.۵ تن گوشت گوساله، ۶.۵ تن گوشت مرغ و ۶۷ تن شکر بین مردم توزیع شده است.

دانش نیا به ضرورت کنترل و از بین بردن صف‌های توزیع اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به رهنمودهای امام جمعه جهرم توزیع را به صورتی اینترنتی در یک مرحله آزمایشی انجام داده که در حال برطرف کردن مشکلات آن هستیم.

وی بااشاره به اینکه به زودی و بابرطرف شدن مشکلات و نواقص این طرح توزیع اقلام مورد نیاز مردم را به صورت اینترنتی انجام می‌دهیم، گفت: این اقلام به صورت اینترنتی درب منزل تحویل سرپرست خانوار داده می‌شود.

نقش مهم آموزش و پرورش در پیشگیری از وقوع جرم

مهدی نیکفر، رئیس آموزش و پرورش جهرم نیز گفت: باید توجه کنیم اگر دنبال توسعه و پیشرفت هستیم باید به آموزش و پرورش نگاه و توجه و فرهنگ‌سازی از این مجموعه آغاز شود.

وی افزود: کمتر ارگانی وجود دارد که با آموزش و پرورش در ارتباط نباشد که این موضوع نشان از جایگاه و اهمیت این نهاد است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جهرم با اشاره به اینکه با فرهنگ‌سازی می‌توان بسیاری از مشکلات جامعه را حل کرد، بیان داشت: از طریق آموزش و پرورش می‌توان بسیاری از مشکلات جامعه را حل و از به وجود آمدن تخلف در آینده پیشگیری کرد.

وی به اشاره به عقب ماندگی آموزش و پرورش جهرم در حوزه عمرانی گفت: متاسفانه در حوزه عمرانی عقب ماندیم و وقت بسیاری از مدیران مدارس به دلیل عقب افتادگی تلف می‌شود.

ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی با تخفیف ویژه

سرهنگ افشین حیدری فرمانده انتظامی شهرستان جهرم نیز در سخنانی کوتاه از تخفیف ۴۰ درصدی برای آزادی موتور سیکلت در ماه رمضان خبر داد و گفت: ما در این ماه حال مردم را رعایت می‌کنیم و ۴۰ درصد تخفیف برای آزادی موتور سیکلت‌های توقیف شده در نظر گرفته‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار