رئیس فدراسیون کبدی در سفر روز گذشته به اهواز با مدیرعامل باشگاه مناطق نفت‌خیز جنوب درباره تعامل و همکاری گسترده دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۷۴۵۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸ 18 May 2019

در این دیدار اورسجی، رییس فدراسیون کبدی از اعلام آمادگی فدراسیون در برگزاری کلاس های آموزشی ویژه مربیان و همچنین کارکنان علاقه‌مند به این رشته خبر داد و اظهارکرد: در صورت تمایل مربیان و مدرسان کبدی را برای برگزاری همایش ها و جشنواره های همگانی اعزام خواهیم کرد تا با کمک باشگاه نفت فرزندان کارکنان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با کبدی بیشتر آشنا شوند.

در ادامه نیز رئیس فدراسیون کبدی پس از بازدید از اماکن ورزشی شهرک نفت اهواز، گفت: ظرفیت برگزاری مسابقات کبدی در سطح بین المللی و برگزاری اردوهای تیم ملی کبدی در این باشگاه وجود دارد و امیدواریم در صورت موافقت و نظر مثبت از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

همچنین هدایت یزدی، مدیرعامل باشگاه مناطق نفت‌خیز جنوب اظهارکرد: امکانات لازم برای برگزاری مسابقات و کلاس های آموزشی مختلف در مناطق نفتخیز جنوب وجود دارد و علاقه‌مندیم نوجوانان و جوانان شرکتی آموزش کبدی را فرا بگیرند.

یزدی در پایان خاطر نشان کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفت‌خیز جنوب در راستای کمک به فدراسیون کبدی آمادگی خود را اعلام کرده و امیدواریم تمامی ارگان های دولتی با در اختیار گذاشتن امکانات ورزشی خود، فدراسیون های ورزشی را در راه کسب موفقیت های بیشتر برای کشور یاری کنند.

در پایان قرار شد در آینده ای نزدیک، برای همکاری بیشتر ما بین فدراسیون کبدی و باشگاه مناطق نفتخیز جنوب نشست های دیگری انجام گیرد. لازم به ذکر است در این دیدار ابراهیم نصیری معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و آل کثیر رییس هییت خوزستان، رئیس فدراسیون کبدی را همراهی داشتند‌.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار