سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: فولاد در فصل آینده مقابل هیچ تیمی به‌راحتی تسلیم نمی‌شود.
کد خبر: ۷۴۵۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۱ 17 May 2019

بازی جذابی بود و همه چیز داشت، به ویژه جوری که بازی تمام شد در اذهان فولادی‌ها به یادگار می‌ماند؛ گل دوم ما که مردود اعلام شد، فکر می‌کنم سالم بود اما تراکتور 2 گل زد اما موفق شدیم به گل تساوی برسیم.

وی افزود: ماشاالله به تمرکز و قدرت شیمبا که در این سن و سال این طور گل می‌زند و توانست آقای گل شود.

سرمربی فولاد خوزستان گفت: این بازی را نتوانستیم ببریم و در این فصل در چند بازی باختیم اما فولاد آینده به‌راحتی تسلیم نخواهد شد.به بازیکنان، کادرفنی تیم و تمام هواداران افتخار می‌کنم که تا آخرین لحظه تسلیم نشدند.

وی با اشاره به اعتراض چند هوادار فولاد بیان کرد: فکر کنم 4-5 نفر تسلیم شده بودند و داد و بیداد می‌کردند اما بقیه تیم را تشویق کردند تا شیمبا آن گل را زد.

قطبی با اشاره به قهرمانی پرسپولیس اظهار داشت: تبریک می گویم به همه پرسپولیسی‌ها، کادرفنی، بازیکنان و هواداران‌شان در سراسر دنیا که سومین قهرمانی پیاپی را گرفتند.

سرمربی فولاد درباره ادامه همکاری با این تیم گفت: در مراحل اول مذاکرات توافقاتی کردیم ولی اگر قرار است سرمربی این تیم باشم صددرصد تیمی می‌سازم که در حد انتظار خوزستان و مردمش باشد. قهرمانی در لیگ 16 تیمی ایران سخت است زیرا همه تیم‌ها با توانایی بالا و کادرفنی و بازیکنان خوب به بازی‌ها می‌آیند و من شک نمی‌کنم اگر تیمی که می‌خواهیم بسازیم همیشه در کورس قهرمانی خواهیم بود و برای هدف بزرگ تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: تلاش ما این است که مردم خوزستان را که عاشق فوتبال هستند شاد کنیم؛ فولاد بهترین استادیوم ایران را دارد و باید تیمی داشته باشد که تمام   این صندلی‌هایش پر از هوادار شود.

قطبی گفت: دیشب مذاکراتی داشتیم اما فعلا باید صبر کنیم و راجع به نگاه و هدف باشگاه بیشتر صحبت کنیم. کار من با این تیم هنوز تمام نشده؛ شش ماه برای این تیم زحمت کشیدیم اما انتظار من و مردم خوزستان بیش از این نتایج است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار