زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان گفت: «حجت‌الاسلام موسوی‌فرد» همواره حامی مردم، محرومان و مستضعفان بود، وی با تدین، فضل و روحیه مردمی و جهادی خود مسوولیت سخت و خطیری را برعهده گرفتند و بنده از همان ابتدا و پس از انصراف از امامت جمعه اهواز و نمایندگی ولی‌فقیه در استان وی را پیشنهاد دادم و تا پایان نیز به امید خداوند حامی و پشتیبان ایشان خواهم بود.
کد خبر: ۷۴۵۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱ 17 May 2019

آیت‌الله سید محمد علی موسوی جزایری در آئین تکریم و معارفه امام جمعه جدید و قدیم خرمشهر، اظهار کرد: حجت‌الاسلام موسوی‌فرد پیش از امامت جمعه اهواز و نمایندگی ولی‌فقیه در خوزستان، به مدت ده سال در خرمشهر به عنوان امام جمعه خوش درخشید.

وی افزود: «حجت‌الاسلام موسوی‌فرد» همواره حامی مردم، محرومان و مستضعفان بود، وی با تدین، فضل و روحیه مردمی و جهادی خود مسوولیت سخت و خطیری را برعهده گرفتند و بنده از همان ابتدا و پس از انصراف از امامت جمعه اهواز و نمایندگی ولی‌فقیه در استان وی را پیشنهاد دادم و تا پایان نیز به امید خداوند حامی و پشتیبان ایشان خواهم بود.

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان گفت: امام جمعه جدید و جوان خرمشهر نیز فردی عالم، فاضل و خطیب توانمندی است که امروز به این سمت معارفه شد و باید همه مردم و مسؤولان در کنار وی قرار گیرند و مشکلات خرمشهر قهرمان را حل و رفع کنند.

موسوی جزایری عنوان کرد: همه مردم ایران اسلامی نسبت به شهر خرمشهر عنایت و توجه خاصی دارند و همه باید برای خدمت به مردم و رفع مشکلات این شهر تلاش و همت کنند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار