مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: برای اجرای هفت طرح عمرانی در بخش های مختلف در شهرستان ماهشهر 37 میلیارد ریال از سوی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی اختصاص یافت.
کد خبر: ۷۴۵۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳ 18 May 2019

این طرح ها شامل احداث سالن های ورزشی، تقاطع غیر همسطح و کمربندی بندر امام خمینی به آبادان و ساخت مسجد و یک باب مدرسه 6 کلاسه می باشند که روز پنجشنبه با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در ماهشهر افتتاح و کلنگ زنی شدند. 

سیدامید شهیدی نیا با بیان اینکه پتروشیمی های منطقه ویژه اقتصادی بخشی از اعتبار اجرای این طرح ها را تامین کرده‌اند افزود:شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود در این مقطع اعتبار مورد نیاز برای ساخت چند طرح ورزشی را در سطح شهرستان ماهشهر تامین کرده است.

وی اظهار کرد: از مجموع 37 میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته برای اجرای این طرح ها شرکت پتروشیمی مارون هفت میلیارد و 110 میلیون ریال برای ساخت و توسعه مدرسه در شهر ماهشهر اختصاص داده است.

شهیدی نیا افزود: این میزان بخشی از مسئولیت اجتماعی سال 97 شرکت های پتروشیمی بوده و امیدواریم بتوانیم در سال 98 هرچه بیشتر شاهد رشد شاخص های توسعه در شهرستان ماهشهر باشیم. 

شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در سال گذشته 170 میلیارد ریال در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود به شهرستان ماهشهر اختصاص داد.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار