نماینده ولی فقیه در استان؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام خواستار رعایت عدالت در توزیع سوخت توسط مسئولان شد گفت: در این خصوص اقشار مرفه و ضعیف به طور مساوی از یارانه بنزین استفاده می کنند که این بی عدالتی است و باید این تبعیض برطرف شود.
کد خبر: ۷۴۵۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵ 18 May 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: سران استکبار و در راس آنها آمریکایی ها به دنبال این هستند که نظام ما را تا مرز براندازی پیش ببرند و دنبال چالش در انسجام ملی، تعغیر محاسبات مسئولان و تسلیم و جدا کردن مردم از نظام هستند.

وی با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با مسئولان و کارگزاران نظام افزود: معظم له فرموند گزینه قطعی ملت ایران در مواجهه با دشمن، مقاومت در همه‌ زمینه‌ها است، چرا که مذاکره با دولت کنونی آمریکا سم مضاعف است.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: ایشان بیان کردند جنگی نخواهد شد بلکه برخورد، برخورد اراده‌ها است و در این زمینه، اراده‌ ملت ایران و نظام اسلامی قوی‌تر از دشمن است و به فضل الهی این بار هم پیروز خواهیم شد.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار اضافه کرد: دشمن نمی تواند وارد جنگ با ایران اسلامی شود به طور قطع و با توجه به تدابیر و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب و روحیه انقلابی ملت ایران تمام توطئه ها و دسیسه های آنان نقش برآب خواهد شد.

وی با اشاره به مواضع قدرتمند مسئولان نظام در مقابل کشورهای عضو برجام یادآور شد: موضع دولتمردان ما در برابر گروه ۱+۵ عزتمندانه بود، چرا که برای آنها خط و نشان کشیدند که پایبند برجام باشند در غیر این صورت ایران اسلامی نیز تعهدات خود به برجام را کاهش می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران برای خدا و دین اسلام اتفاق افتاد و در این راه خداوند همیشه یار و یاور نظام اسلامی خواهد بود، آمریکایی ها اگر معجزه طبس را فراموش کرده اند برای یادآوری به تاریخ رجوع کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار، اصلاح الگوی مصرف و ترویج فرهنگ صرفه جویی را زمینه ساز توسعه همه جانبه کشور دانست و گفت: ملت ما با تمام توان در مقابل تهدید و تحریم های استکبار جهانی ایستاده است و به هیچ عنوان از لطف خداوند و حل مشکلات اقتصادی نا امید نمی شود.

امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود خواستار رعایت عدالت در توزیع سوخت توسط مسئولان شد و افزود: در این خصوص اقشار مرفه و ضعیف به طور مساوی از یارانه بنزین استفاده می کنند که این بی عدالتی است و باید این تبعیض برطرف شود.

وی همچنین با اشاره به این که در ماه مبارک رمضان اطعام و حمایت از فقرا، مستمندان، ایتام و همه نیازمندان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: این ماه بهترین فرصت جهت کمک به مستمندان و محرومان است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار