شهردار ارومیه گفت: نرخ کرایه تاکسی بر مبنای مسافت های شهری افزایش می یابد.
کد خبر: ۷۴۵۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵ 18 May 2019
 
به گزارش تابناک آذربایجان غربی  به نقل از مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور  امروز با حضور در برنامه زنده رادیویی شهریمیز شهردار ارومیه در ادامه با اشاره به افزایش نرخ کرایه های  تاکسی شهر، اظهار کرد:  بر اساس توافق ها افزایش نرخ کرایه تاکسی بر مبنای مسافت های شهری افزایش می یابد یعنی مسافت های دور حداکثر 35 درصد و مسافت های نزدیک 15 درصد افزایش می یابد.
 
وی افزود: طی امروز با ابلاغ فرمانداری شهرستان ارومیه افزایش نرخ کرایه تاکسی در سطح شهر لازم اجرا است.
 
شهردار ارومیه با اشاره به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی،  بیان کرد: امید است در بودجه 98 دولت نسبت به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی همت شود.
 
وی با تبریک روز27 اردیبهشت ماه، روز روابط عمومی و ارتباطات به تلاشگران این عرصه، بیان کرد:  روابط عمومی ها چشم بینا و زبان گویا هر سازمان است که غایت هدف فعالیت‌های روابط عمومی ها برقراری ارتباط دوسویه با مخاطبان و پاسخگوی نیاز آنان است لذا روابط عمومی ها به عنوان حلقه و پل ارتباطی بین مردم، رسانه ها، مسئولان و مدیران سازمانی با تلاش های آگاهانه، منسجم و هدفمند نقش پررنگی را در سازمان ها ایفا می کنند.
 
وی با اشاره به فرا رسیدن شب های قدر و کمک به نیازمندان و ایتام در این شب ها، اظهار کرد:  توجه به ایتام و مستمندان از اعمال بسیار خوب در ماه مبارک رمضان است لذا رسیدگی و دستگیری از ایتام را مومنان و روزه داران نباید در شب های قدر فراموش کنند لذا خیرین و هر کس در حد توان خود به آنان کمک کنند.
 
حضرت پور افزود:  در شب های قدر علاوه بر دستگیری از ایتام جشن گلریزان برای آزادی زندانیان نیز برگزار می شود که این مهم کمک خیرین را می طلبد.
 
وی با اشاره به سالگرد ارتحال حاج شیخ غلام رضا حسنی، عنوان کرد:  اولین سالگرد ارتحال نماینده سابق ولی فقیه در آذربایجان غربی از ساعت 18:30 الی 20 روز پنجشنبه دوم خرداد ماه بر سر مزار آن مرحوم برگزار می شود.
 
شهردار ارومیه در ادامه با بیان اینکه آسفالت معابر برخی محلات شهر ارومیه در حال انجام است، اظهار کرد: عملیات آسفالت در معابر و کوچه هایی که بیش از 50 درصد عملیات ساخت وساز انجام شده است، صورت می گیرد.
 
حضرت پور افزود:  شهروندان در صورت مشاهده هرگونه چاله شهری و همچنین آسفالت کوچه ها  با سامانه 137 در ارتباطات باشند تا موارد در اسرع وقت پیگیری و رفع شود.
 
وی با اشاره به درخواست های شهروندان نسبت به  روشنایی جاده منتهی به گلمان و چی چست، بیان کرد: نقشه های طرح تعریض جاده بررسی و ابلاغ  شد و امسال نسبت به تعریض تا زندان اقدام می شود و با تعریض نیز عملیات روشنایی نیز آغاز می شود.

انتهای پیام

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار