مدیر آموزش و پرورش رامشیر:
مدیر آموزش و پرورش رامشیر گفت: در حال حاضر 9 مدرسه کانکسی در رامشیر وجود دارد که حدود 100 دانش‌آموز را در خود جای داده‌اند.
کد خبر: ۷۴۶۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵ 19 May 2019

مجید حسینی‌نژاد اظهار کرد: در شهرستان رامشیر حدود 140 روستای کم‌جمعیت با پراکندگی بسیار زیاد است. از سال 95 تا اوایل سال 96 بالغ بر 25 مدرسه کانکسی در رامشیر وجود داشت. با توجه به دستور استاندار مبنی بر برچیده شدن همه مدارس کانکسی و پیگیری‌های صورت گرفته در مجموعه مدیریت شهری، تعداد مدارس کانکسی از 25 مدرسه به 9 مدرسه کاهش یافت.

مدیر آموزش و پرورش رامشیر بیان کرد: در طول سال‌های 95 و 96 نزدیک به 20 مدرسه با اعتبارات سازمان نوسازی مدارس، خیرین مدرسه‌ساز، بنیاد برکت و اعتبارات نفت احداث شد و وضعیت شهرستان به لحاظ فضای آموزشی بهبود یافت.

وی افزود: درحال حاضر 9 مدرسه کانکسی در رامشیر وجود دارد که کمتر از 100 دانش‌آموز در این مدارس در مناطق روستایی مشغول به تحصیل هستند. حدود چهار یا پنج مدرسه تخریبی در شهرستان وجود دارد که نیازمند تعمیر است. البته وضعیت شهرستان از نظر فضای آموزشی رو به بهبود است.

حسینی‌نژاد گفت: در حال حاضر کمبود فضای آموزشی وجود ندارد، بلکه کمبود نیروی آموزشی احساس می‌شود. آموزش و پرورش زیربنای توسعه کشور است و هر هزینه‌ای که برای آموزش و پرورش می‌شود، در واقع سرمایه‌گذاری است.

مدیر آموزش و پرورش رامشیر ادامه داد: رامشیر دارای نفت و گاز و ظرفیت کشاورزی خوبی است، بنابراین شایسته نیست که در امکانات اولیه، کمبود داشته باشد. پذیرفته نیست بعد از 40 سال همچنان در رامشیر که حوزه نفت و گاز است، مدارس کانکسی وجود داشته باشد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار