فرمانده انتظامی آبادان از کشف ۲۰دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی طی ۵۰‌ روز گذشته در آبادان خبر داد.
کد خبر: ۷۴۶۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ 19 May 2019

سرهنگ سید محسن تقی زاده  فرمانده انتظامی آبادان در رابطه با کشف خودروهای سرقتی اظهار کرد: پلیس آبادان از ابتدای فرودین ماه سالجاری تاکنون  با اقدامات به موقع، بکارگیری  سیستم‌های هوشمند ؛ استفاده از منابع اطلاعاتی و هوشیاری تعداد ۸ دستگاه خودرو سرقتی شامل ۵دستگاه پراید؛ ۲دستگاه پژو۴۰۵؛ یک دستگاه پژو پرشیا و همچنین ۱۲ دستگاه موتورسیکلت را در این شهرستان کشف کردند. 

تقی زاده با بیان اینکه در بازرسی از این خودروها مقداری وسایل سرقتی هم کشف شد، افزود: در این راستا ۲نفر سارق خودرو و ۵ نفرسارق موتورسکیت مجموعا ۷ نفر سارق حرفه ای دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند. 

وی بیان کرد: ۴دستگاه از خودروهای کشف شده از اهواز؛ شادگان و ماهشهر سرقت شده بودند که پس از کشف با هماهنگی قضایی به مالباختگان تحویل داده شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در خاتمه با اشاره به اینکه قریب به ۹۹ درصد خودروهای سرقتی توسط پلیس کشف میگردد از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از سرقت ؛ از پارک کردن خودرو  و موتورسیکلت در نقاط خلوت خودداری کرده و وسیله نقلیه خود را به تجهیزات بازدارنده از قبیل دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار