فیروز کریمی در پنج بازی که هدایت نفت‌مسجدسلیمان را برعهده داشت، تنها به سه امتیاز رسید تا در روزهایی که سپیدرود هم بد نتیجه می‌گرفت، درنهایت مسجدسلیمان بتواند در لیگ بماند.
کد خبر: ۷۴۶۴۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 20 May 2019

پس از عملکرد ضعیف نفت‌مسجدسلیمان با علیرضا مرزبان، مسوولان باشگاه که تیم خود را در آستانه سقوط به لیگ یک دیدند، تصمیم به برکناری این مربی گرفتند و فیروز کریمی برای پنج بازی عهده‌دار سرمربیگری نفت شد.

در آن شرایط حساس ماموریت حفظ نفت‌مسجدسلیمان به کریمی داده شد و اگرچه نفت در نهایت و باتوجه به عدم نتیجه‌گیری سپیدرود در لیگ ماند ولی امتیازات کسب شده در دوران فیروز کریمی که تنها سه امتیاز از 15 امتیاز بود، نشان می‌دهد که نفت عملکرد بسیار ضعیفی در هفته‌های پایانی داشت و با خوش‌شانسی در لیگ ماند.

در پنج بازی با هدایت کریمی، نفت برابر استقلال خوزستان به تساوی بدون گل رسید، مقابل نفت آبادان با حساب یک بر 3 مغلوب شد، در دیدار شش امتیازی با سپیدرود به تساوی یک بر یک رضایت داد، برابر پیکان با یک گل شکست خورد و در بازی با ذوب آهن نیز با تساوی 2 بر 2 از زمین خارج شد.

کار کریمی با بقای نفت در لیگ برتر در این تیم تمام شد و باید دید باتوجه به کسب تنها سه امتیاز از پنج بازی این مربی عملکرد موفقی در مسجدسلیمان داشته است و آیا ماموریت خود را به خوبی انجام داد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار