معاون عمرانی وزیر کشور گفت: خوزستان بیشترین آسیب را از سیل دید و به همین دلیل مشکلات پساسیل در خوزستان به صورت ویژه پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۷۴۶۴۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۶ 20 May 2019

مهدی جمالی پور، معاون عمرانی وزیر کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه خود با مسؤولان خوزستانی اظهار کرد: مقرر شد چهار جلسه  در خصوص حوزه‌های مختلف در خوزستان برگزار  و موضوعات مربوط به آنها پیگیری شود.

وی افزود: جلسه با شهرداران و دهیاران حول مسائل و مشکلاتی که از گذشته داشتند به ویژه در سال گذشته و امسال است که با توجه به بودجه‌ای که امسال برای آنها پیش بینی شده است مشکلات آنها حل خواهد شد‌.

معاون عمرانی وزیر کشور با بیان اینکه امیدواریم  امسال بتوانیم شهرها و روستاهای محروم استان را حمایت کنیم، گفت: با توجه به اینکه خوزستان بیشترین آسیب از سیل را در کشور دید، قرار شد خسارت‌های وارده به استان در بحث مسکن و زیرساخت‌های شهری و روستایی به صورت ویژه دنبال شود.

جمالی نژاد عنوان کرد: با توجه به اینکه  پیش بینی می‌شود اربعین امسال با استقبال زیادی از سوی زائران مواجه شود، زیر ساخت‌های مناسب باید برای تردد آنها مهیا شود.

وی با بیان اینکه مقرر شد از زیرساخت‌های خوزستان در مناطق مرزی بازدید کنیم، گفت: مناطقی که در سیل آسیب دیدند و نیاز به ترمیم و بازسازی دارند با هرچه سریع‌تر انجام شوند.

جمالی نژاد با اشاره به تغییر شهردار اهواز بیان کرد: با شورای شهر و شهرداری اهواز جلساتی برگزار می‌کنیم و مسائل این کلان‌شهر را دنبال می‌کنیم.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار