واکنش مدیر کل آموزش و پرورش به سخنان امام جمعه دیشموک
هادی زارع پور : در وجود برخی کاستی ها شکی نیست اما این به معنای کم کاری یا بی توجهی مسئولین آموزش و پرورش نیست بلکه گاهی اجرای قوانین به مذاق برخی افراد خوش نمی آید و شاید انعکاس این اجرای دقیق قانون به امام جمعه درست صورت نمی گیرد و باعث چنین واکنش هایی از طرف وی می شود.
کد خبر: ۷۴۶۸۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶ 20 May 2019
امام جمعه شهر دیشموک در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهر با انتقادات تندی از عملکرد آموزش و پرورش خواستار حضور مدیر کل این دستگاه آموزشی ، تربیتی در دیشموک و پاسخگویی به مشکلات شده بود .
راوند گفت: آموزش و پرورش وظیفه ی سنگینی در این زمینه دارد، مدیرکل آموزش و پرورش به دیشموک بیاید و پاسخگو باشد که تاکنون چندتامشاور جهت مشاوره و راهنمایی دانش آموزان استخدام کردید؟
آیا ترک تحصیل دانش آموزان دیشموکی را که بیان کردیم بررسی کردید ؟ چرا به جای بررسی و یافتن علل ترک تحصیل یکی بیانیه و دیگریتکذیبه منتشر کردید، ترک تحصیل در مدارس دیشموک وجود دارد، مدیر آموزش و پرورش بیاید و پاسخگو باشد که چرا توجه نمی‌کنند دنبال اغراض سیاسی خودشان هستند و به بحث فرهنگ و آموزش و پرورش توجهی نمی‌کنند؟ چرا در مدارس دخترانه ما معلمان مرد به دانش آموزان درس می دهند؟جای تکذیبه نیست، سیاسی کاری نکنید یک آموزش و پرورش در منطقه محروم سه سال معاونت پرورشی نداشته است آیا نباید پاسخگو باشید که چرا معاونت پرورشی ندارد؟ بیاید و پاسخگو باشید.(جای تکذیبیه دادن نیست/ مدیر کل آموزش و پرورش به دیشموک بیاید و پاسخگو باشد)
 
در صورت موافقت ، سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه خواهم بود
 
مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به سخنان امام جمعه دیشموک به خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد گفت : ضمن احترام به امام جمعه محترم و دغدغه های ایشان در مورد مسائل آموزشی و تربیتی حوزه محل ماموریت خود اما لازم است ایشان در مورد برخی از واقعیات و قوانین آموزش و پرورش اطلاعات دقیقی داشته باشند.
هادی زارع پور افزود : در وجود برخی کاستی ها با توجه به شرایط کلی کشور شکی نیست اما این به معنای کم کاری یا بی توجهی مسئولین آموزش و پرورش نیست بلکه گاهی اجرای قوانین به مذاق برخی افراد خوش نمی آید و شاید انعکاس این اجرای دقیق قانون به امام جمعه درست صورت نمی گیرد و باعث چنین واکنش هایی از طرف وی می شود.
وی همچنین عنوان کرد : در خصوص سازماندهی و توزیع نیرو در برخی رشته ها مانند مشاوره آنچه که قانون تعیین کرده است انجام شده است و عملکرد آموزش و پرورش مطابق قانون بوده است.
زارع پور همچنین گفت : حاضر است در صورت دادن وقت از طرف دفتر امام جمعه ، برای بیان و توضیح همه موارد انتقادی مطرح شده توسط وی ، به عنوان سخنران پیش از خطبه ها در شهر دیشموک حاضر شود.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
سعید هوشیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
امام جمعه حتما خواسته ای داشته که مدیر کل انجام نداده . ودر کل داره ....... میگه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
باید امور تخصصی بررسی شوند نه لحاظ کردن اهداف شخصی آقای زارع پور انسان شریف اخلاق مدار وبابرنامه ای است.
بویر احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
اقای زارع پور لازم نیست جواب بدی مدیران مدارس شهرستان بویر احمد را با یک حسابدار بررسی کن اون وقت می فهمی که چه خیانتی در اکثر مدارس صورت می پذیرد لا اقل هر مدیر را فقط یک سال انتخاب کن تا همه به نان و نوایی برسن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار