مازندران افتخار ورزش ایران
شجاع خلیل زاده ، علی علیپور، امید عایشاه و سیامک نعمتی، بازیکنان مازندرانی پرسپولیس تاثیر زیادی در کسب عنوان قهرمانی سرخ پوشان داشته اند.
کد خبر: ۷۴۶۹۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲ 21 May 2019

به گزارش تابناک مازندران، شجاع خلیل زاده ، علی علیپور، امید عایشاه، سیامک نعمتی، بازیکنان مازندرانی پرسپولیس تاثیر زیادی در کسب عنوان قهرمانی سرخ پوشان داشته اند.

براساس این گزارش، علی علیپور بازیکن مازنی و بااخلاق قرمزها دراین فصل درهمه 30 بازی تیم پرسپولیس در میدان حضور داشت و با 14 گل زده و 3 پاس گل نقش کلیدی در موفقیت قرمزها داشت.

نقش پررنگ بازیکنان مازندرانی در قهرمانی پرسپولیس
 

وی دو فصل گذشته بیشترین تعداد بازی را در بین بازیکنان پرسپولیس داشته و با ثبات و امادگی بالای بدنی به یکی از ارکان موفقیت تیمش تبدیل شده و این آمادگی منجر به شادابی خط حمله پرسپولیس در این دو فصل شده است. مهاجم 24 ساله پرسپولیس، 3 بار قهرمان لیگ شده است این فصل با 14 گل و 3 پاس گل روی 47 درصد گلهای تیمش تاثیر مستقیم گذاشته و این نشان دهنده‌ی این می باشد که مهاجم مازندرانی سرخ‌پوشان تاثیر زیادی در کسب عنوان قهرمانی داشته است. علی علیپور یکی از مدعیان کسب عنوان آقای گلی نیز بود ولی موفق نشد از این عنوان دفاع کند و کی روش استنلی و لوسیانو پریرا دو مهاجم برزیلی بودند که او را در رسیدن به این عنوان ناکام گذاشتند.

شجاع خلیل زاده دیگر بازیکن مازنی و مدافع مستحکم قرمزها دراین فصل دو گل 3 امتیازی به ثمر رساند و در 27 بازی در میدان حضور داشت .

 امید عایشاه با شش پاس گل در 21 بازی کارناامه خوبی در این فصل داشت .

سیامک نعمتی دیگر بازیکن مازنی تیم پرسپولیس با پنج گل زده و 25 بار حضور در ترکیب این تیم کارایی قابل قبولی داشت .

 گفتنی ست هادی نوروزی کاپیتان فقید قرمزها و مرحوم مهرداد اولادی بازیکنان موفق چند سال پیش پرسپولیس بودند که به رحمت خدا رفتند .

 در ضمن در جام ملتهای آسیا در اولین بازی تیم ملی در فهرست اصلی تیم سه بازیکن مازندرانی حضور داشتند و از این حیث بیشترین رکورد در بین استانهای کشور دارا بودند .

مرتضی پورعلی گنجی از بابل، رامین رضاییان از ساری و امید ابراهیمی از نکا فوتبالیستهای مازندرانی در ترکیب ثابت تیم ملی فوتبال ایران حضور داشتند که اتفاقا هر سه آنها بازی عالی به نمایش گذاشتند .

همچنین مراسم برترین های فوتبال ایران در فصل ۹۷-۹۶ در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد و مازندرانی ها موفق شدند بیشترین عناوین را بدست آورند.

نقش پررنگ بازیکنان مازندرانی در قهرمانی پرسپولیس
 


کفش طلای عنوان آقای گلی لیگ برتر به علی علیپور مهاجم مازندرانی پرسپولیس رسید.

عنوان برترین بازیکن خط میانی لیگ ایران هم به امید ابراهیمی از باشگاه استقلال رسید.

عنوان برترین داور فوتسال هم از آن یک مازندرانی شد. محمدرضا نصیرلو برای چندمین سال پیاپی بهترین شد.

عنوان برترین مربی لیگ دسته اول به محمود فکری مربی مازندرانی تیم نفت مسجد سلیمان رسید که موفق شد تیمش را در لیگ دسته اول قهرمان کند.

برترین بازیکن فوتسال بانوان ایران هم یک مازندرانی شد. نسترن مقیمی بازیکن مازندرانی تیم پالایش نفت ابادان برترین بازیکن فوتسال ایران شد.

کفش طلای عنوان آقای گلی آقای گل لیگ برتر فوتبال ساحلی هم به محمد مرادی بازیکن مازندرانی رسید .

کفش طلای عنوان آقای گلی لیگ نونهالان به محمد امین دوستعلی نوجوان مازندرانی رسید .

استان مازندران در این مراسم با هفت عنوان یکی از برترین استان های فوتبال ایران بود و همچنین هیات فوتبال مازندران هم طبق رتبه بندی در رده سوم قرار گرفت تا شبی بیادماندنی برای فوتبالی های مازندرانی در برج میلاد تهران رقم بخورد.

 مسعود پاشنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار