معاون عمرانی وزیر کشور گفت: تاکنون ۱۳۴۳ قرارداد احداث و تعمیر برای واحدهای مسکونی در استان مازندران منعقد و ۲۷۲ واحد آواربرداری، ۲۵۱ واحد پی‌کنی و در ۹۸ واحد کار فونداسیون انجام شده است.
کد خبر: ۷۴۷۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷ 23 May 2019

مهدی جمالی‌نژاد در جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده استان مازندران که عصر روز گذشته (اول خرداد) با حضور استاندار مازندران و جمعی از مسوولان استان برگزار شد، گفت: روند بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده سرعت گرفته است و این امر در استان‌های مازندران و گلستان از سایر استان ها جلوتر است و دستگاه‌ها در حال یاری رسانی به دستگاه‌های اجرایی این دو استان هستند.

معاون عمرانی وزیر کشور در این جلسه در خصوص کمک‌های بلاعوض پرداختی در استان مازندران اظهارکرد: تعداد معیشتی‌ها ۵۴۶۳ و بلاعوض پرداختی به آنان حدود ۱۴ میلیارد و ۸۱۵ میلیون تومان ، تعداد احداثی‌ها ۲۱ واحد است که ۱۰۹ میلیون به آن‌ها پرداخته شده و تعداد تعمیری‌ها ۳۳۲۱ واحد است که شش میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان به آنها پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: تعداد بازسازی و نوسازی و معیشتی در استان مازندران ۸۸۰۵ واحد بوده که تاکنون حدود ۲۱ میلیارد تومان به آنها پرداخت شده است.

معاون عمرانی وزیر کشور همچنین گفت: تعداد پرونده‌های تشکیل شده توسط بنیاد مسکن در استان مازندران تاکنون ۶۹۸۳ پرونده بوده است که از این تعداد تاکنون ۹۸ پرونده احداثی،۳۱۰۶ پرونده تعمیری و ۱۶۹۰ پرونده معیشتی به بانک معرفی شده‌اند.

وی افزود: برخی دستگاه‌ها مثل بسیج سازندگی هم به بحث بازسازی و نوسازی ورود جدی کرده‌اند.

جمالی نژاد گفت: هم‌افزایی تمامی دست اندرکاران در استان‌های مازندران و گلستان این نوید را می‌دهد که ظرف دو سه ماه آینده تعمیر واحدهای مسکونی و تا پایان سال بازسازی‌ها انجام شود.

معاون عمرانی وزیر کشور و سردار غیب‌پرور - رئیس سازمان بسیج مستضعفین - از روند بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده شهرستان سیمرغ استان مازندران بازدید کردند. آنان طی این بازدید از نزدیک درجریان اقدامات دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های جهادی حاضر در منطقه در امر بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، جمالی نژاد در حاشیه این بازدید روند فعالیت‌های بازسازی مناطق سیل‌زده مازندران را رضایت بخش توصیف و اظهار کرد: هم‌افزایی تمامی دست اندرکاران و مردم این نوید را می‌دهد که ظرف دو سه ماه آینده تعمیر واحدهای مسکونی و تا پایان سال بازسازی‌ها انجام شود.

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار