فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه آمریکا توانایی حمله به ایران را ندارد، گفت: حضور ناوجنگی در خلیج فارس جنگ روانی دشمن است و مردم باید هوشیار باشند.
کد خبر: ۷۴۷۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷ 23 May 2019

 آمریکا توانایی حمله به ایران را ندارد/ مردم هوشیار باشند

 

تابناک / سردار محمد علی حق بین ظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر که در مصلای مسجد جعفری صومعه سرا برگزار شد، اظهار کرد: ایستادگی و نیت خالص رزمندگان و نیروهای ایرانی رمز پیروزی ما در جبهه حق علیه باطل بود.

وی با بیان اینکه امروز به نقطه‌ای رسیده‌ایم که هرگز تصور بازگشت به گذشته را به خود راه نمی‌دهیم، افزود: مسیر ما توسط پیامبران، امامان و شهدا مشخص شده و حرکت در این مسیر برای ما سعادت به ارمغان می‌آورد.

سردار حق بین در ادامه با اشاره به تهدیدها و تحریم و فشارهای آمریکا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: علت تهدیدها، فشارهای اقتصادی، دفاعی و تروریست نامیدن سپاه ناتوانی آمریکا در برابر قدرت ایران است.

وی با بیان اینکه دشمن همیشه دشمنی خواهد کرد، بیان کرد: ما در جبهه‌ای قرار داریم که فرهنگ و دین ما تعاریفی مشخص کرده و ما نیز پای این تعاریف ایستاده‌ایم اما دشمن درک درستی از این فرهنگ ندارد.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین توصیه بزرگان دین به ما دفاع از مظلوم است، تصریح کرد: محور انقلاب و نظام محور خدایی است و ما نیز به این سمت حرکت می‌کنیم. انقلاب اسلامی اساس کار و معادلات دشمن را به هم ریخته و سبب ناکارآمدی بزرگ‌ترین نیرو و قدرت آنها که سال‌ها برای آن تلاش و هزینه کرده بودند، شد.

وی در ادامه با بیان اینکه آمریکا و هم‌پیمانانش برای مقابله با نظام اسلامی هزینه بسیاری برای ایجاد گروه‌های داعش و النصرة کردند و امروز آثار آن را در کشورهای خود می‌بینند، افزود: تا ۲۰ سال آینده جنس جنگ‌های از نوع جنگ‌های داعشی است که ما آن را در عراق و سوریه با تقدیم هزاران جوان تمرین کرده‌ایم.

سردار حق بین با اشاره به حضور بیش از ۸۰ ناو جنگی در خلیج فارس، گفت: حضور این تعداد ناو جنگی در خلیج فارس برای ما تازگی ندارد. آمریکا تنها به دنبال تبلیغات و ایجاد جنگ روانی علیه نظام اسلامی است مردم باید در این زمینه هوشیار بوده و به سخنان هر کسی اعتماد نکنند.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا توانای حمله به هیچ کشوری را ندارد، بیان کرد: امروز توانایی و تکنیک‌های نظامی و دفاعی ما با دوران دفاع مقدس متفاوت است ما امروز به تکنولوژی و توانمندی‌های بسیاری در زمینه دفاع دست یافته‌ایم که دشمن توانایی مقابله با آن را ندارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار