سرپرست فرمانداری ویژه خرمشهر گفت: باید برای حل و رفع مشکلات مردم شبانه روز اقدام صورت بگیرد، توسعه شهری، افزایش نرخ اشتغال و کاهش آمار بیکاری درخواست مردم خرمشهر است.
کد خبر: ۷۴۸۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲ 24 May 2019

کوروش مودت عصر امروز در آئین بزرگداشت حماسه سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: حماسه بزرگ و غرورآفرین سوم خرداد و عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر برگ زرینی در تاریخ ملت ایران است.

وی عنوان کرد: نیروهای عراقی بر دیوارهای خرمشهر نوشته بودند که آمده‌ایم تا بمانیم، اما رزمندگان با توکل به خداوند متعال و وحدت ستودنی دشمنان بعثی را شکست داده و خرمشهر قهرمان را آزاد کردند.

سرپرست فرمانداری ویژه خرمشهر گفت: نصرت الهی و اتحاد نیروهای مسلح و مردمی باعث شد که دشمن شکست بخورد و پیروزی بزرگ و عظیم نصیب ملت ایران شود و خرمشهر پس از حماسه رزمندگان آزاد شود.

مودت عنوان کرد: پس از فتح خرمشهر به دست خالی اما با ایمان رزمندگان در کشور غرور و وحدت ملی ایجاد شد.

وی اظهار کرد: امروز به برکت ثمره خون شهیدان همه در آرامش و آسایش هستیم، انتظار مردم خرمشهر این است که دولتمردان و مسؤولان چالش‌ها و موانع را حل و رفع کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه خرمشهر افزود: باید برای حل و رفع مشکلات مردم شبانه روز اقدام صورت بگیرد، توسعه شهری، افزایش نرخ اشتغال و کاهش آمار بیکاری درخواست مردم خرمشهر است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار