رئیس شورای شهر اهواز گفت: تا پایان سال آسفالت 70 درصد خیابان‌های اهواز توسط سه شرکت خصوصی و سازمان عمران شهرداری اهواز ترمیم و نوسازی می‌شود.
کد خبر: ۷۴۸۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴ 25 May 2019

عبدالزهرا سنواتی، رئیس شورای شهر اهواز با اذعان به مشکلات موجود در حوزه آسفالت خیابان‌های این کلانشهر اظهار کرد: قرار بود عملیات ترمیم آسفالت از ابتدای امسال آغاز شود اما در این مدت با سیل بزرگی مواجه بودیم و همه توان مدیریت شهری معطوف به احداث سیل بند و مقابله با سیل بود.

وی با بیان اینکه بعد از پایان سیل 3 قرار داد با بخش خصوصی برای ترمیم آسفالت و روکش آسفالت در مناطق مختلف قرارداد منعقد کردیم، افزود: قرار است که این سه شرکت یک میلیون و 200 هزار متر مربع از آسفالت کلان‌شهر اهواز را ترمیم و نوسازی کنند.

وی بیان کرد: 800 هزار مترمربع عملیات ترمیم آسفالت و نوسازی آن هم توسط سازمان عمران شهرداری انجام می‌شود و انتظار داریم که تا پایان سال این اقدامات انجام شود.

رئیس شورای شهر اهواز با بیان اینکه تا پایان سال آسفالت 70 درصد خیابان‌های اهواز ترمیم و نوسازی می‌شود، عنوان کرد: در قراردادهای منعقد شده تأکید داشتیم که عملیات ترمیم آسفالت به صورت اساسی انجام شود و برای نمونه در منطقه کوی رمضان و سپیدار این اقدامات انجام و سبب رضایتمندی شهروندان شد.

وی با بیان اینکه سیل سبب تخریب 300 هزار متر مربع از آسفالت جاده‌های ساحلی اهواز شد، ادامه داد: آسفالت خیابان‌های ساحلی اهواز نیز تا پایان سال ترمیم و نوسازی می‌شود اما بارش‌های اخیر و سیل سبب تخریب بیش از 600 هزار مترمربع از آسفالت اهواز شد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار