مدیرکل دفتر حمل و نقل کلای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشورگفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و به‌کارگیری از ظرفیت بخش خصوصی، عمده کالاهای اساسی موجود در بندر امام خمینی(ره) پایان خردادماه بارگیری می‌شوند.
کد خبر: ۷۴۸۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵ 25 May 2019

غلامحسین دغاغله اظهار کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و به‌کارگیری از ظرفیت بخش خصوصی، عمده کالاهای اساسی موجود در بندر امام خمینی(ره) پایان خردادماه بارگیری خواهند شد.

وی افزود: طبق دستور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و با توجه به وجود کالاهای اساسی در بندر امام خمینی(ره) همچنین همزمانی برداشت گندم و چغندر قند در استان خوزستان مقرر شد از توان دیگر استان‌ها برای حمل بار استفاده شود.

مدیرکل دفتر حمل و نقل کلای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشوربیان کرد: تاکنون یک میلیون و 160 هزار تن گندم از سطح مزارع استان برداشت شده که از این میزان 420 هزار تن آن به سایر نقاط کشور حمل شده است.

دغاغله عنوان کرد: 100 هزار تن از چغندر برداشت شده نیز حمل و به استان‌های مقصد همچون همدان، کرمانشاه و قزوین ارسال شد.

وی گفت: برای کالاهای اساسی نیز طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته مقرر شد از توان و ظرفیت دیگر استان‌ها استفاده شود و در این راستا فرخوان داده شده است.

دغاغله افزود: روزانه به صورت میانگین 3 هزار کامیون کار خروج کالا از بندر امام خمینی (ره) را انجام می‌دهند که از این تعداد حدود یک هزار و 800 کامیون کار حمل کالاهای اساسی را بر عهده دارند و مابقی، جابه‌جایی دیگر کالاها را انجام می‌دهند.

دغاغله بیان کرد: روزانه 45 هزار تن کالا از بندر امام خمینی(ره) حمل می‌شود که طبق هدف گذاری‌های صورت گرفته این رقم به 5 هزار تن در روز خواهد رسید.

مدیرکل دفتر حمل و نقل کلای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور عنوان کرد:  با تلاش مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان و تصمیم‌های اتخاذ شده، مشکل حمل کالاهای اساسی از این بندر مرتفع خواهد شد و عمده کالاهای اساسی موجود در انبارهای بندرامام خمینی(ره)  تا خردادماه به بازارهای هدف خواهیم رساند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار