مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان عنوان کرد:
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان با اشاره به کاهش قیمت مرغ کشتار روز در بازار، گفت: توزیع نهاده از سوی دولت میان مرغداران یکی از اصلی‌ترین دلایل کاهش قیمت مرغ کشتار روز در بازار است.
کد خبر: ۷۴۸۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶ 25 May 2019

هادی سلامات با اشاره به کاهش قیمت مرغ کشتار روز در بازار اظهار کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم مرغ کشتار روز در بازار حدود 11 هزار و 200 تومان تا 11 هزار و 500 تومان است و در مقایسه با ماه‌های گذشته شاهد افت قیمت بسیار خوبی در این زمینه هستیم.

وی افزود: دولت از طریق شرکت پشتیبانی امور دام در حال توزیع نهاده میان مرغداران است و این مساله یکی از اصلی‌ترین دلایل کاهش قیمت مرغ کشتار روز در بازار است.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان تصریح کرد: ذرت و کجاله سویا با نرخ دولتی در اختیار مرغداران قرار می‌گیرد و این مساله باعث شده تا قیمت تمام‌شده مرغ کاهش پیدا کند و بنابراین مرغ با قیمت مناسبتری به دست مصرف کنندگان برسد.

سلامات ادامه داد: یکی دیگر از دلایل کاهش قیمت مرغ کشتار روز در بازار، جوجه‌ریزی مناسبی است که از سوی مرغداران انجام گرفته و این حجم از جوجه‌ریزی به افزایش میزان عرضه مرغ در بازار کمک کرده است.

وی عنوان کرد: با توجه به اقدامات انجام‌گرفته از سوی شرکت پشتیبانی امور دام و جهاد کشاورزی شرایطی به وجود آمده است تا شاهد کاهش قیمت مرغ کشتار روز در بازار باشیم. خوشبختانه این شرایط به وجود آمده در بازار باعث شده تا شاهد استقبال خوبی در بحث خرید مرغ از سوی مردم باشیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار