مجموعه ورزشی چهارم خرداد ناحیه مقاومت بسیج دزفول روز شنبه با حضور مسئولان این شهرستان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۷۴۸۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲ 25 May 2019

سرهنگ هادی سعادت زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول در حاشیه بهره برداری از مجموعه ورزشی چهارم خرداد گفت: این مجموعه ورزشی شامل چهار سالن ورزشی است که سالن ورزشی 9 دی آن با قابلیت استفاده برای ورزش های فوتسال، بسکتبال و والیبال در سال 94 به بهره برداری رسید.

وی افزود: مجموعه ورزشی چهارم خرداد همچنین شامل سالن ورزش های رزمی و کشتی، تیراندازی و تنیس روی میز است که در مجموع نزدیک به 2 هزار مترمربع فضای ورزشی دارد و از سال 1393 عملیات ساخت آن آغاز شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول استعدادیابی را از اهداف این مجموعه ورزشی دانست و اظهار داشت: 12 میلیارد ریال برای احداث مجموعه ورزشی چهارم خرداد از اعتبارات سپاه و خیران هزینه شده است.

وی با گرامیداشت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری و روز دزفول گفت: مردم دزفول در تمام عرصه ها از قبل، حین و بعد از انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس حضور گسترده ای داشتند لذا چهارم خرداد یک پشتوانه عظیم مردمی دارد.

سرهنگ سعادت زاده با بیان اینکه دیگر کشورهای جهان از مقاومت ملت ایران الگو گرفته اند، افزود: آیت الله قاضی دزفولی در جنگ تحمیلی در شهر دزفول ماند و نقش بی بدیلی در انتخاب این شهر به عنوان شهر نمونه مقاومت ایفا کرد.

وی با اشاره به برگزاری 22 ویژه برنامه به مناسبت چهارم خرداد توسط ناحیه مقاومت بسیج دزفول گفت: برنامه های فرهنگی ورزشی، جشن، افتتاح زمین چمن روستای حسین کلولی و همچنین ویزیت رایگان درمانگاه امام جعفر صادق(ع) برای عموم مردم از جمله این برنامه ها هستند. 

شهر دزفول در هشت سال جنگ تحمیلی مورد اصابت ۱۷۶ موشک دوربرد فراگ و اسکاد بی قرار گرفت؛ هواپیماهای دشمن ۴۸۹ بمب و راکت بر سر مردم بی دفاع شهر دزفول فرو ریختند و پنج هزار و ۸۲۱ گلوله توپ به نقاط مختلف این شهر اصابت کرد.

۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی، تجاری، آموزشی و مذهبی در این هشت سال بین ۲۰ تا ۱۰۰ درصد در دزفول خسارت دید.

مردم دزفول در هشت سال جنگ نابرابر دو هزار و ۶۰۰ شهید، ۴۰۰ جانباز، ۴۵۲ آزاده و ۱۴۷ جاویدالاثر تقدیم میهن اسلامی کردند.

چهارم خرداد در تقویم رسمی کشور روز مقاومت و پایداری - روز دزفول نامگذاری شده است.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار