مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز عملیات اجرایی تعریض و بهسازی محور بهبهان - آغاجاری خبر داد.
کد خبر: ۷۴۸۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴ 26 May 2019

رضا رضایی اظهار کرد: این پروژه به طول 5/5 کیلومتر و با اعتبار بیش از 78 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه استانداردسازی جاده‌های شهرستان بهبهان به دلیل اینکه نقش ورودی و خروجی از استان را بر عهده دارند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: بخشی از این مسیر که عملیات اجرایی آن آغاز شده، پیش از این توسط شرکت نفت زیرسازی شده و این درحالی است که بخش دیگری از این جاده از سمت آغاجاری در مرحله انجام فرآیند مناقصه قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: این عملیات استانداردسازی جاده‌ای، جاده‌های شهرهای بهبهان، آغاجاری و زیدون را در بر می‌گیرند و انجام عملیات اجرایی آن‌ها نسبت به گذشته از سرعت بیشتری برخوردار شده است.

رضایی با اشاره به اینکه تعریض و بهسازی محورهای ارتباطی منتهی به بهبهان با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد ریال آغاز شده است، عنوان کرد: با این وجود 80 میلیارد ریال پروژه دیگر باقی مانده که هم اکنون در فرآیند انجام مناقصه قرار دارند و پس از آن کار اجرایی این جاده‌ها شروع می‌شود.

وی ادامه داد: دولت اهتمام جدی برای بهبود وضعیت راه‌های شهرستان بهبهان دارد تا از این طریق توقع و نیاز به حق مردم محقق شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار