معاون آموزشی دانشگاه آزاد دزفول از آغاز پذیرش دانشجو در رشته مهندسی صنایع غذایی در مقطع کارشناسی پیوسته در این دانشگاه در مهرماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۷۴۸۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷ 26 May 2019

مسعود بیتانه اظهار کرد: بیش از یک سال است که به دنبال راه‌اندازی رشته مهندسی صنایع غذایی در مقطع کارشناسی پیوسته در دانشگاه هستیم که در نهایت با پیگیری‌های انجام شده، این رشته در دانشگاه ایجاد شد و مهرماه امسال در این رشته، دانشجو پذیرش خواهیم داشت.

وی افزود: رشته مهندسی صنایع غذایی زیرمجموعه گروه مهندسی شیمی است. با توجه به اینکه منطقه خوزستان قطب فناوری غذایی کشور است، برای دانشجویانی که در این زمینه فارغ‌التحصیل می‌شوند، آینده خوبی را متصور هستیم؛ زیرا این افراد می‌توانند در صنایع غذایی مختلف مانند کمپوت، کنسرو، صنایع شکر، نوشابه سازی، چوب، کاغذ و... فعالیت کنند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد دزفول گفت: ما از معدود دانشگاه‌هایی هستیم که این رشته را داریم، شاید در سطح کشور سه تا چهار دانشگاه وجود داشته باشد که این رشته را دارند.

بیتانه افزود: علاوه بر این رشته ما به دنبال راه‌اندازی رشته‌های پیراپزشکی مانند کارشناسی ارشد پرستاری و کارشناسی علوم آزمایشگاهی نیز هستیم. به طور کلی درصدد هستیم رشته‌های جدیدی که به رشته‌های موجود در دانشگاه اضافه می‌شوند، به‌روز باشند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار